153 találat a(z) ügyfélkapu cimkére
Ne halogassa ügyfélkapus dolgait, karbantartás lesz! Cikk
Karbantartás miatt nem lesz elérhető a kormányzati portál és ügyfélkapu 2018. október 27-én 09:00 óra és 21:00 óra között. Október 28-án éjjel pedig az OTP Bank rendszerének karbantartása miatt nem lesz elérhető az internetes fizetési szolgáltatás – hívja fel a figyelmet az adóhatóság.
Ügyfélkapu, cégkapu Kérdés
Tisztelt Szakértő! Szeretnénk információt kérni a tárgyban említett kapcsolattartási lehetőségekről a NAV-val. Új vállalkozás indításaként a tulajdonos és az ügyvezető igazgató rendelkezik ügyfélkapuval, de erre a személyes, például magánszemélykénti értesítései is jönnek. A cégkapuval lehetősége van-e rá, hogy a céget könyvelő iroda csak a vállalkozás értesítéseit kapja meg, tehát különválasztható-e a kettő? Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!
Ismét karbantartás lesz a kormányzati portálon és az ügyfélkapun Cikk
Kedden estétől szerda reggelig a NAV elektronikus rendszerét is érintő karbantartás lesz, közölte az adóhatóság.
Karbantartás az OTP-nél és a kormányzati portálon Cikk
Vasárnap karbantartás miatt lesz az OTP Banknál, továbbá a kormányzati portálon és az ügyfélkapun, közölte honlapján a NAV.
Üzemszünet lesz az ügyfélkapun és a NAV rendszerében Cikk
A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. szeptember 15-én 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető.
Üzemszünet lesz a kormányzati portálon Cikk
Karbantartás miatt üzemszünet lesz a kormányzati portálon, közölte a NAV.
Üzemszünet a Kormányzati Portálon és az Ügyfélkapun. Cikk
Július 14-én karbantartás lesz a Kormányzati Portálon és az Ügyfélkapun, közölte a NAV.
Online regisztráció Kérdés
Tisztelt Szakértő! Könyvelő vagyok. Az ügyfél nem tud vagy nem akar az online rendszerben regisztrálni, ezért átháritja ezt a feladatot a könyvelőre. Így a könyvelő a saját ügyfélkapujával regisztálja a céget, ekkor az elsődleges felhasználó a könyvelő lesz, aki viszont nem számláz, tehát semmi köze nem lesz a számlázó programhoz. Ezért másodlagos felhasználókat kell létrehozzon, akik számlázni fognak, és kapják a saját e-mail cimükre a válaszüzeneteket, illetve a saját felhasználó nevükkel és jelszavukkal tudnak lekérdezni. Jól gondolom-e, így működik-e a rendszer? Illetve van-e ennek kapcsán, amire felhívná a figyelmet? Ha több számlázó ember van, akkor annyi technikai felhasználót kell létrehozni, amennyi van, vagy csak egyet, mert egy céghez egy tartozik? Köszönöm előre is válaszát.
Nem lesz elérhető a Kormányzati Portál és Ügyfékapu Cikk
A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. június 23-án 9:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető – közölte honlapján a NAV.
E-ügyintézés az adóhatósággal – figyeljen a buktatókra! Cikk
2018. január 1-jétől a közigazgatásban általánosan kötelezővé vált az elektronikus ügyintézés, illetve ugyanettől az időponttól a gazdasági társaságok számára általánosan kötelező a Cégkapu használata. Az adóhatósággal való elektronikus kommunikációról egyre több a tapasztalat, az új rendszer még sok buktatót hordoz magában. Az OrienTax összefoglalta, mire érdemes odafigyelni.
E-ügyintézés: karbantartás miatt átmeneti leállás lesz Cikk
A Kormányzati Portálhoz és az Ügyfélkapuhoz kapcsolódóan 2018.05.05-én (szombat) 9:00 és 17:00 óra között a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) karbantartást végez, közölte honlapján a Nébih.
Nem elérhető az Ügyfélkapu Cikk
Nem működik a Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer.
E-szja: gyorsabbak az adózók, sokan nem hagyják az utolsó pillanatra a bevallást Cikk
Több mint kétmilliószor léptek már be a NAV e-Szja felületére az ügyfelek, hogy megnézzék adóbevallási tervezetüket. A NAV által készített, személyre szabott dokumentum pillanatok alatt elérhető az ügyfélkapun keresztül. Az adózók többségének nincs dolga a tervezettel, mert a NAV minden jövedelmi adatot megkapott munkáltatójuktól.
Beszámoló beküldésének jogosultsága Kérdés
Tisztelt Szakértő! A 2018. 05. 31-ei határidejű beszámolók beküldésével kapcsolatban azt az információt kaptuk, hogy az ügyvezető jogosult beküldeni az ügyfélkapu belépésével a beszámolóját. Ez ténylegesen így van-e? Mi könyvelőiroda vagyunk, nem rendelkezünk az összes ügyvezető ügyfélkapus belépésével, és nem is szeretnénk, mivel ezek személyes adatok. A könyvelő cég alá vannak beregisztrálva a cégek többsége. Be tudjuk-e küldeni a mi saját ügyfélkapus belépésünkkel, vagy ténylegesen az ügyvezető jogosult rá? Kérném megírni, hogyan lehet szabályosan beküldeni? Várom válaszukat.
Ügyfélkapu Kérdés
Egyéni vállalkozásom megszüntetésekor a változásbejelentőt és a záró adóbevallást papíralapon adtam be. Az önkormányzat visszaküldte, hogy csak ügyfélkapun keresztül adhatom be. Megteheti-e az önkormányzat, hogy erre kötelez és nem fogadja el a papír alapon beküldött dokumentumot?