153 találat a(z) ügyfélkapu cimkére

Ne halogassa ügyfélkapus dolgait, karbantartás lesz! Cikk

Karbantartás miatt nem lesz elérhető a kormányzati portál és ügyfélkapu 2018. október 27-én 09:00 óra és 21:00 óra között. Október 28-án éjjel pedig az OTP Bank rendszerének karbantartása miatt nem lesz elérhető az internetes fizetési szolgáltatás – hívja fel a figyelmet az adóhatóság.

Ügyfélkapu, cégkapu Kérdés

Tisztelt Szakértő! Szeretnénk információt kérni a tárgyban említett kapcsolattartási lehetőségekről a NAV-val. Új vállalkozás indításaként a tulajdonos és az ügyvezető igazgató rendelkezik ügyfélkapuval, de erre a személyes, például magánszemélykénti értesítései is jönnek. A cégkapuval lehetősége van-e rá, hogy a céget könyvelő iroda csak a vállalkozás értesítéseit kapja meg, tehát különválasztható-e a kettő? Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!

Ismét karbantartás lesz a kormányzati portálon és az ügyfélkapun Cikk

Kedden estétől szerda reggelig a NAV elektronikus rendszerét is érintő karbantartás lesz, közölte az adóhatóság.

Karbantartás az OTP-nél és a kormányzati portálon Cikk

Vasárnap karbantartás miatt lesz az OTP Banknál, továbbá a kormányzati portálon és az ügyfélkapun, közölte honlapján a NAV.

Üzemszünet lesz az ügyfélkapun és a NAV rendszerében Cikk

A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. szeptember 15-én 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Üzemszünet lesz a kormányzati portálon Cikk

Karbantartás miatt üzemszünet lesz a kormányzati portálon, közölte a NAV.

Üzemszünet a Kormányzati Portálon és az Ügyfélkapun. Cikk

Július 14-én karbantartás lesz a Kormányzati Portálon és az Ügyfélkapun, közölte a NAV.

Online regisztráció Kérdés

Tisztelt Szakértő! Könyvelő vagyok. Az ügyfél nem tud vagy nem akar az online rendszerben regisztrálni, ezért átháritja ezt a feladatot a könyvelőre. Így a könyvelő a saját ügyfélkapujával regisztálja a céget, ekkor az elsődleges felhasználó a könyvelő lesz, aki viszont nem számláz, tehát semmi köze nem lesz a számlázó programhoz. Ezért másodlagos felhasználókat kell létrehozzon, akik számlázni fognak, és kapják a saját e-mail cimükre a válaszüzeneteket, illetve a saját felhasználó nevükkel és jelszavukkal tudnak lekérdezni. Jól gondolom-e, így működik-e a rendszer? Illetve van-e ennek kapcsán, amire felhívná a figyelmet? Ha több számlázó ember van, akkor annyi technikai felhasználót kell létrehozni, amennyi van, vagy csak egyet, mert egy céghez egy tartozik? Köszönöm előre is válaszát.

Nem lesz elérhető a Kormányzati Portál és Ügyfékapu Cikk

A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. június 23-án 9:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető – közölte honlapján a NAV.

E-ügyintézés az adóhatósággal – figyeljen a buktatókra! Cikk

2018. január 1-jétől a közigazgatásban általánosan kötelezővé vált az elektronikus ügyintézés, illetve ugyanettől az időponttól a gazdasági társaságok számára általánosan kötelező a Cégkapu használata. Az adóhatósággal való elektronikus kommunikációról egyre több a tapasztalat, az új rendszer még sok buktatót hordoz magában. Az OrienTax összefoglalta, mire érdemes odafigyelni.

E-ügyintézés: karbantartás miatt átmeneti leállás lesz Cikk

A Kormányzati Portálhoz és az Ügyfélkapuhoz kapcsolódóan 2018.05.05-én (szombat) 9:00 és 17:00 óra között a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) karbantartást végez, közölte honlapján a Nébih.

Nem elérhető az Ügyfélkapu Cikk

Nem működik a Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer.

E-szja: gyorsabbak az adózók, sokan nem hagyják az utolsó pillanatra a bevallást Cikk

Több mint kétmilliószor léptek már be a NAV e-Szja felületére az ügyfelek, hogy megnézzék adóbevallási tervezetüket. A NAV által készített, személyre szabott dokumentum pillanatok alatt elérhető az ügyfélkapun keresztül. Az adózók többségének nincs dolga a tervezettel, mert a NAV minden jövedelmi adatot megkapott munkáltatójuktól.

Beszámoló beküldésének jogosultsága Kérdés

Tisztelt Szakértő! A 2018. 05. 31-ei határidejű beszámolók beküldésével kapcsolatban azt az információt kaptuk, hogy az ügyvezető jogosult beküldeni az ügyfélkapu belépésével a beszámolóját. Ez ténylegesen így van-e? Mi könyvelőiroda vagyunk, nem rendelkezünk az összes ügyvezető ügyfélkapus belépésével, és nem is szeretnénk, mivel ezek személyes adatok. A könyvelő cég alá vannak beregisztrálva a cégek többsége. Be tudjuk-e küldeni a mi saját ügyfélkapus belépésünkkel, vagy ténylegesen az ügyvezető jogosult rá? Kérném megírni, hogyan lehet szabályosan beküldeni? Várom válaszukat.

Ügyfélkapu Kérdés

Egyéni vállalkozásom megszüntetésekor a változásbejelentőt és a záró adóbevallást papíralapon adtam be. Az önkormányzat visszaküldte, hogy csak ügyfélkapun keresztül adhatom be. Megteheti-e az önkormányzat, hogy erre kötelez és nem fogadja el a papír alapon beküldött dokumentumot?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Munkabér emelése nyugdíj előtt

Winkler Róbert

nyugdíjszakértő

Átalakulás – vagyonmérleg-tervezet

Pölöskei Pálné

adószakértő

Kiegészítő melléklet

Pölöskei Pálné

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink