169 találat a(z) ügyfélkapu cimkére

Karbantartás lesz a kormányzati portálon és az ügyfélkapun Cikk

A kormányzati portál és ügyfélkapu 2018. november 24-én 09:00 óra és 21:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető – írja honlapján a NAV.

Ne halogassa ügyfélkapus dolgait, karbantartás lesz! Cikk

Karbantartás miatt nem lesz elérhető a kormányzati portál és ügyfélkapu 2018. október 27-én 09:00 óra és 21:00 óra között. Október 28-án éjjel pedig az OTP Bank rendszerének karbantartása miatt nem lesz elérhető az internetes fizetési szolgáltatás – hívja fel a figyelmet az adóhatóság.

Ügyfélkapu, cégkapu Kérdés

Tisztelt Szakértő! Szeretnénk információt kérni a tárgyban említett kapcsolattartási lehetőségekről a NAV-val. Új vállalkozás indításaként a tulajdonos és az ügyvezető igazgató rendelkezik ügyfélkapuval, de erre a személyes, például magánszemélykénti értesítései is jönnek. A cégkapuval lehetősége van-e rá, hogy a céget könyvelő iroda csak a vállalkozás értesítéseit kapja meg, tehát különválasztható-e a kettő? Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!

Ismét karbantartás lesz a kormányzati portálon és az ügyfélkapun Cikk

Kedden estétől szerda reggelig a NAV elektronikus rendszerét is érintő karbantartás lesz, közölte az adóhatóság.

Karbantartás az OTP-nél és a kormányzati portálon Cikk

Vasárnap karbantartás miatt lesz az OTP Banknál, továbbá a kormányzati portálon és az ügyfélkapun, közölte honlapján a NAV.

Üzemszünet lesz az ügyfélkapun és a NAV rendszerében Cikk

A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. szeptember 15-én 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Üzemszünet lesz a kormányzati portálon Cikk

Karbantartás miatt üzemszünet lesz a kormányzati portálon, közölte a NAV.

Üzemszünet a Kormányzati Portálon és az Ügyfélkapun. Cikk

Július 14-én karbantartás lesz a Kormányzati Portálon és az Ügyfélkapun, közölte a NAV.

Online regisztráció Kérdés

Tisztelt Szakértő! Könyvelő vagyok. Az ügyfél nem tud vagy nem akar az online rendszerben regisztrálni, ezért átháritja ezt a feladatot a könyvelőre. Így a könyvelő a saját ügyfélkapujával regisztálja a céget, ekkor az elsődleges felhasználó a könyvelő lesz, aki viszont nem számláz, tehát semmi köze nem lesz a számlázó programhoz. Ezért másodlagos felhasználókat kell létrehozzon, akik számlázni fognak, és kapják a saját e-mail cimükre a válaszüzeneteket, illetve a saját felhasználó nevükkel és jelszavukkal tudnak lekérdezni. Jól gondolom-e, így működik-e a rendszer? Illetve van-e ennek kapcsán, amire felhívná a figyelmet? Ha több számlázó ember van, akkor annyi technikai felhasználót kell létrehozni, amennyi van, vagy csak egyet, mert egy céghez egy tartozik? Köszönöm előre is válaszát.

Nem lesz elérhető a Kormányzati Portál és Ügyfékapu Cikk

A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. június 23-án 9:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető – közölte honlapján a NAV.

E-ügyintézés az adóhatósággal – figyeljen a buktatókra! Cikk

2018. január 1-jétől a közigazgatásban általánosan kötelezővé vált az elektronikus ügyintézés, illetve ugyanettől az időponttól a gazdasági társaságok számára általánosan kötelező a Cégkapu használata. Az adóhatósággal való elektronikus kommunikációról egyre több a tapasztalat, az új rendszer még sok buktatót hordoz magában. Az OrienTax összefoglalta, mire érdemes odafigyelni.

E-ügyintézés: karbantartás miatt átmeneti leállás lesz Cikk

A Kormányzati Portálhoz és az Ügyfélkapuhoz kapcsolódóan 2018.05.05-én (szombat) 9:00 és 17:00 óra között a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) karbantartást végez, közölte honlapján a Nébih.

Nem elérhető az Ügyfélkapu Cikk

Nem működik a Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer.

E-szja: gyorsabbak az adózók, sokan nem hagyják az utolsó pillanatra a bevallást Cikk

Több mint kétmilliószor léptek már be a NAV e-Szja felületére az ügyfelek, hogy megnézzék adóbevallási tervezetüket. A NAV által készített, személyre szabott dokumentum pillanatok alatt elérhető az ügyfélkapun keresztül. Az adózók többségének nincs dolga a tervezettel, mert a NAV minden jövedelmi adatot megkapott munkáltatójuktól.

Beszámoló beküldésének jogosultsága Kérdés

Tisztelt Szakértő! A 2018. 05. 31-ei határidejű beszámolók beküldésével kapcsolatban azt az információt kaptuk, hogy az ügyvezető jogosult beküldeni az ügyfélkapu belépésével a beszámolóját. Ez ténylegesen így van-e? Mi könyvelőiroda vagyunk, nem rendelkezünk az összes ügyvezető ügyfélkapus belépésével, és nem is szeretnénk, mivel ezek személyes adatok. A könyvelő cég alá vannak beregisztrálva a cégek többsége. Be tudjuk-e küldeni a mi saját ügyfélkapus belépésünkkel, vagy ténylegesen az ügyvezető jogosult rá? Kérném megírni, hogyan lehet szabályosan beküldeni? Várom válaszukat.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

HIPA alapja átalányadózó egyéni vállalkozónál

Antretter Erzsébet

adószakértő, adótanácsadási üzletágvezető

Niveus

Teszt kérdés

Adózóna szerkesztőség

kérdések és válaszok

Elszámolható a nyugta?

Antretter Erzsébet

adószakértő, adótanácsadási üzletágvezető

Niveus

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 április
H K Sze Cs P Sz V
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Együttműködő partnereink