1 találat a(z) teljesítés hiánya cimkére
Előlegszámla – teljesítés hiánya Kérdés
Tisztelt Szakértő! Társaságunk árajánlat alapján előlegszámlát állított ki kétféle szolgáltatásról, az ajánlatban szereplő összegek 30%-áról 2017 augusztusában. A kért fejlesztéseket a megrendelőnk bővítette, ugyanakkor újabb árajánlat nem készült a magasabb árról. A 2018. évben át kívántuk adni a fejlesztéseket, ugyanakkor a nagyobb összeget a megrendelő nem ismerte el, az egyik szolgáltatás fennmaradó 70%-áról fogadott be számlát 2018 novemberében, a másik összeg megvitatása meghiúsult, többször kerestük telefonon, küldtünk tértivevényes levelet. Az előleg egy részét a 453 Vevőktől kapott előleg főkönyvi számon mutatjuk ki jelenleg, a jövő évre már nem szeretnénk átvinni. Ön szerint megfelelő az eljárásunk, ha végszámlaként egy 0-s számlát állítunk ki? Válaszát előre is köszönöm!