• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Előlegszámla – teljesítés hiánya

Tisztelt Szakértő! Társaságunk árajánlat alapján előlegszámlát állított ki kétféle szolgáltatásról, az ajánlatban szereplő összegek 30%-áról 2017 augusztusában. A kért fejlesztéseket a megrendelőnk bővítette, ugyanakkor újabb árajánlat nem készült a magasabb árról. A 2018. évben át kívántuk adni a fejlesztéseket, ugyanakkor a nagyobb összeget a megrendelő nem ismerte el, az egyik szolgáltatás fennmaradó 70%-áról fogadott be számlát 2018 novemberében, a másik összeg megvitatása meghiúsult, többször kerestük telefonon, küldtünk tértivevényes levelet. Az előleg egy részét a 453 Vevőktől kapott előleg főkönyvi számon mutatjuk ki jelenleg, a jövő évre már nem szeretnénk átvinni. Ön szerint megfelelő az eljárásunk, ha végszámlaként egy 0-s számlát állítunk ki? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2020 augusztus
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
hirdetés

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close