• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Előlegszámla – teljesítés hiánya

Tisztelt Szakértő! Társaságunk árajánlat alapján előlegszámlát állított ki kétféle szolgáltatásról, az ajánlatban szereplő összegek 30%-áról 2017 augusztusában. A kért fejlesztéseket a megrendelőnk bővítette, ugyanakkor újabb árajánlat nem készült a magasabb árról. A 2018. évben át kívántuk adni a fejlesztéseket, ugyanakkor a nagyobb összeget a megrendelő nem ismerte el, az egyik szolgáltatás fennmaradó 70%-áról fogadott be számlát 2018 novemberében, a másik összeg megvitatása meghiúsult, többször kerestük telefonon, küldtünk tértivevényes levelet. Az előleg egy részét a 453 Vevőktől kapott előleg főkönyvi számon mutatjuk ki jelenleg, a jövő évre már nem szeretnénk átvinni. Ön szerint megfelelő az eljárásunk, ha végszámlaként egy 0-s számlát állítunk ki? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1