2 találat a(z) pénzvisszafizetés cimkére

Garanciális probléma miatti számlasztornó Kérdés

Tisztelt Szakértők! Webáruházat működtető cég értékesítései után bizonyos értékcikkekre szavatosságot, garanciát vállal. Mi a helyes eljárás, ha 2020-ban visszahoznak egy tételt garanciális probléma miatt, és az áru kicserélésre már nincs mód, mert nincs ilyen tétel készleten? A vevő kéri a pénz visszafizetését. A számla sztornózásra kerül, a teljesítési időpont ilyen esetben az a nap, amikor visszahozzák a hibás árut? Hogyan kezelem áfában? Köszönöm válaszukat!

3 munkanapos cserejog Kérdés

Tisztelt Szakértő! A 3 napos cserejog abban az esetben hogy érvényesül, ha az üzletbe visszavitt hibás termékből már nincsen? Ilyenkor lehet alapja a pénzvisszafizetés opciónak, ha kategórián belül mást nem kíván a vásárló elvinni? A kereskedő hivatkozhat arra, hogy a termék bevizsgálása után értesít az eredményről? Így se pénz, se használható termék nincs a vásárló bírtokában, ami így ünnepekkor elég kellemetlen helyzetet eredményez. Válaszát előre is köszönöm szépen!

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

USA adószám alatt utólagos engedmény

Bunna Erika

adótanácsadó

Társasház

Pölöskei Pálné

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink