2 találat a(z) logisztikai cég cimkére

Kérdés

Tisztelt Szakértő! EU-tagországból érkezik bércsomagolásra áru. Az EU-tagállamnak Magyarországon is van cége, ekáeres dolgaikat a velük kapcsolatban álló logisztikai cég intézi. A bércsomagolásra szánt áru ehhez a logisztikai céghez érkezik, a szállítólevél úgy néz ki, hogy az átvevő résznél a logisztikai cég adatai szerepelnek, de egy sorban a mi cégünk is ott szerepel (németül: attn. cégnév). Ezek után mi szállítjuk el a bércsomagolásra szánt árut üzemünkbe. A kérdésem, hogy nekünk vagy a logisztikai cégnek kell az ekáertszámot kérni? Illetve második kérdésem, hogy a logisztikai cégtől hozzánk történő szállítás alkalmával kell-e ekáert kérni? Köszönöm válaszát.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Adókedvezmények hóközi kifizetésnél és fel nem használt kedvezmény kezelése

Dócziné Szabó Nikoletta

munkajogi és bérszámfejtési szakértő

NEXON

Adózóna előfizetéshez ingyenes kreditpont

Adózóna szerkesztőség

kérdések és válaszok

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 december
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Együttműködő partnereink