31 találat a(z) iratmegőrzés cimkére

Iratok selejtezése Kérdés

Tisztelt Szakértők! Kérem szíves állásfoglalásukat egy cég iratanyagának selejtezésével kapcsolatban. Kérdésem az lenne, hogy milyen módon tudom selejtezni egy cég régi pénztárait, bankszámla-bizonylatait, egyéb dokumentumokat, rengeteg az iratanyag és szeretném jól csinálni. Továbbá hány évre visszamenőleg készíthetek selejtezést? Tudom, hogy szabályzatot kell készíteni, de a gyakorlati megvalósítás során akarunk jól eljárni. Az iratanyag megsemmisítését milyen módon tehetjük meg: külső céget kérjünk fel vagy elég, ha magunk dokumentálhatjuk? A NAV-nak kell jelenteni esetleg? Kérem szíves állásfoglalásukat, tapasztalataikat. Köszönöm: Szabó Anita

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Ügyvezető jogviszonyok

dr. Udvari Jesszika

MBA, ügyvéd

budlegal Ügyvédi Társulás tagja

Otthon Start hitellel kapcsolatos kérdés

dr. Magyar Attila

ügyvéd

Magyar-Dobos Ügyvédi Iroda

Ingatlaneladás adózása

Lepsényi Mária

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 november
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Együttműködő partnereink