1 találat a(z) irat tárolása cimkére

Munkaügyi iratok tárolása Kérdés

Szeretném megkérdezni, mit lehet tenni azzal a közel 30 éve őrzött munkaügyi iratanyaggal, amit egy felszámoló cég "felejtett ott" egy nem jogutód cég egyik helyiségében? A felszámoló cég azóta megszűnt, nem elérhető. Már nincs se kolléga, se ember, aki az iratok közül esetlegesen adatokat tudna előbányászni a még szükséges iratokból, ha szükség lenne rá. Fizikailag lehetséges, hogy egy erre jogosult állami szerv átvegye és kezelje? Vagy mi legyen vele? Nincs kötelezettsége a jelenlegi – hamarosan megszűnő – cégnek, hogy tárolja az iratokat?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Gyes alatti munkavégzés

Czeglédi Bernadett

munkajogi és társadalombiztosítási szakértő

Kötelezettség átvállalása II.

Gyüre Ferenc

adótanácsadó, okleveles könyvvizsgáló

Osztalék-visszaírás bejelentése – AVBA

Gyüre Ferenc

adótanácsadó, okleveles könyvvizsgáló

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 július
H K Sze Cs P Sz V
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Együttműködő partnereink