1 találat a(z) irat tárolása cimkére

Munkaügyi iratok tárolása Kérdés

Szeretném megkérdezni, mit lehet tenni azzal a közel 30 éve őrzött munkaügyi iratanyaggal, amit egy felszámoló cég "felejtett ott" egy nem jogutód cég egyik helyiségében? A felszámoló cég azóta megszűnt, nem elérhető. Már nincs se kolléga, se ember, aki az iratok közül esetlegesen adatokat tudna előbányászni a még szükséges iratokból, ha szükség lenne rá. Fizikailag lehetséges, hogy egy erre jogosult állami szerv átvegye és kezelje? Vagy mi legyen vele? Nincs kötelezettsége a jelenlegi – hamarosan megszűnő – cégnek, hogy tárolja az iratokat?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Őcsg-tagok szocho

Szarvas Imréné

könyvvizsgáló, adószakértő, könyvelő

Kiegészítő kérdés őstermelő iparűzési adójának megosztása korábbi kérdéshez

Szarvas Imréné

könyvvizsgáló, adószakértő, könyvelő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink