Nem hirdethet az Európai Bizottság többet az X-platformon Cikk
Az X-re kiszabott magas büntetés után az Európai Bizottság többé nem tehet közzé hirdetéseket az X-platformon – jelentette be a közösségi portál.
Az X-re kiszabott magas büntetés után az Európai Bizottság többé nem tehet közzé hirdetéseket az X-platformon – jelentette be a közösségi portál.
Versenyfelügyeleti eljárást indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Google-lel szemben. A GVH gyanúja szerint a Google Ireland Limited (Google) a Google Ads hirdetési platformján nem ellenőrizte megfelelően az adathalász hirdetéseket, ezért azok fizetett tartalomként, illetve a Google kereső a találati listájának elején jelenhettek meg. Mindez a versenyhatóság szerint hozzájárulhatott ahhoz, hogy a fogyasztók kockázatos weboldalakra kerüljenek vagy kicsalják tőlük a banki belépési adataikat, olvasható a GVH oldalán.
Két új kormányrendelet jelent meg augusztus 27-én a Magyar Közlöny 2025/98. számában. Az egyik a Balaton vízparti területei felhasználásának szabályaival, a másik pedig az Otthon Start Program fix 3 százalékos hitelekkel kapcsolatos reklámok és hirdetések részletes előírásaival foglalkozik.
Alapítvány promóciós linkjét hirdetné egy cég. Olvasónk azt kérdezte: adománynak minősül-e? Pölöskei Pálné adószakértő válaszolt.
A lakóingatlanok drágulásának üteme éves összevetésben 6,5 százalékra gyorsult augusztusban a júliusi 6,4 százalék után, a kereslet élénkülésével együtt a lakásárak is egyre nagyobb tempóban emelkednek – közölte az ingatlan.com az MTI-vel pénteken.
Az influenszereket követő fogyasztók és a tiszta piaci verseny elősegítése érdekében hat magyar véleményvezérrel, számos hirdető céggel, közreműködő reklámügynökséggel szemben indított versenyfelügyeleti eljárásokat a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt – közölte a hatóság.
Az Európai Adatvédelmi Testület (EDPB) szerdán kötelező erejű határozatot fogadott el, amely megtiltja a Meta technológiai nagyvállalatnak, hogy a felhasználók személyes adatait vegye igénybe a célzott hirdetésekhez.
A Facebook anyacége, a Meta bejelentette, hogy összhangban az EU-s szabályozással, a 18 éven aluliak számára nem lesznek elérhetőek a hirdetései. Ezzel párhuzamosan be is vezetik a fizetős hozzáférést a platformjaikhoz – írja a forbes.hu.
Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől