1 találat a(z) fogyasztói panasz cimkére

258 millió forint bírság pénzügyi szolgáltatókra fogyasztói panaszok miatt Cikk

Az MNB fogyasztóvédelmi fókuszában tavaly többek közt a lakáshitelek kamatkockázata, a fogyasztási hitelek THM-en kívüli költségei, a biztosítási félreértékesítés és a KGFB-szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatások álltak. Mindezek kapcsán a jegybank figyelmeztet: a fogyasztóknak ajánlott szerződéskötés előtt a lehető legalaposabb tájékozódás – olvasható az MNB 2016-os fogyasztóvédelmi jelentésében. A jegybank kiemelten vizsgálta az elszámolás, forintosítás végrehajtását és a tőkepiaci szereplők tájékoztatási kötelezettségeinek betartását is.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

repülőjegy áfabevallás

Bunna Erika

adótanácsadó

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 április
H K Sze Cs P Sz V
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Együttműködő partnereink