62 találat a(z) ügyintézés cimkére
Százezreket érint: ideje megújítani a postai meghatalmazásokat
Cikk
Azok számára, akik meghatalmazott útján veszik át postai küldeményeiket, időszerűvé vált a meghatalmazások megújítása. A Magyar Posta érintett ügyfelei számára 2025. december 31-ig van lehetőség, hogy 2026 januárjától is érvényben maradjon a szolgáltatás. Mivel a lejáró meghatalmazások száma mintegy 2 millió, érdemes már most elvégezni a megújítást, így elkerülhetők a későbbi torlódások, és biztosítható a postai ügyintézés zavartalansága. A folyamat egyszerű, személyesen és online is elvégezhető – hívja fel a figyelmet honlapján a Magyar Posta Zrt.
Online, otthonról is intézhetők a nyugdíjügyek
Cikk
A Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságának folyamatosan bővülő szolgáltatásaival akár kényelmesen, otthonról is intézhetők a nyugdíjjal kapcsolatos hivatali ügyek, elkerülve ezzel az utazást és a sorban állást. Az elektronikus ügyintézéshez elegendő egy alkalommal regisztrálni bármelyik kormányablaknál, amely után a nyugdíjasok egy sor dokumentumot elektronikusan is elérhetnek – hívja fel a figyelmet sajtóközleményében a Magyar Államkincstár.
Egyszerűsödnek a NAV előtti képviselet szabályai 2025. február 1-jétől
Cikk
Idén február 1-jétől a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) előtti ügyekben a képviselő szervezetek (például a könyvelőirodák) a képviselt közreműködése nélkül jelölhetik ki azt a személyt, aki a képviselt helyett eljárhat – ha személyesen vagy KAÜ-azonosítással kíván elektronikusan adóügyet intézni, hívja fel a figyelmet honlapján a NAV.
Megszűnik az Ügyfélkapu – bajban a könyvelők
Cikk
Jelentős fordulóponthoz közeledünk a magyar lakosság és a vállalkozások részére nyújtott digitális szolgáltatások evolúciójában, ugyanis 2025. január 16. napjától megszűnik az Ügyfélkapu és mellette egy sor bejelentkezési mód a közigazgatási, önkormányzati, bírósági és egyéb ügyintézési portálokra, helyettük csupán két opció marad: a közelmúltban bevezetett Digitális Állampolgárság Program (DÁP) alkalmazás és az Ügyfélkapu+. Nagy kérdés, hogy mi lesz a könyvelőkkel, akik a nevünkben és helyettünk járnak el? Ezt járja körbe a Niveus Legal.
Intézze el ügyeit még az igazgatási szünet előtt a kormányablakokban!
Cikk
A két ünnep között korlátozottan tartanak nyitva a kormányablakok és a kormányhivatali ügyfélszolgálatok, ezért javasolt az előre tervezhető ügyeket december 23-áig elintézni – közölte a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium (KTM) hétfőn az MTI-vel.
Ügyintézési szünet lesz a NAV Infóvonalán
Cikk
November 21-én szünetel az ügyintézés a NAV Infóvonalán az Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszerben – közölte honlapján az adóhatóság.
Technikai probléma a NAV Infóvonalán
Cikk
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Infóvonalán (1819) 2024. augusztus 28-án 8 óra 30 perc óta fennálló technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás szolgáltatás nem érhető el – olvasható a nav.gov.hu-n.
Nagy változás jön a kormányablakokban
Cikk
A kormány számos változást hozna a kormányablakok működésében és az állami, valamint önkormányzati közfeladatok nyilvántartásában. A módosítások célja az ügyintézés egyszerűsítése és hatékonyságának növelése a hivatalos indoklás szerint – írja a portfolio.hu.
Lezárult az MVM informatikai átállása az E.ON Áramszolgáltató Kft. átvétele után
Cikk
Július 15-től az MVM teljes körű ügyintézéssel áll ügyfelei rendelkezésére, miután lezárult az E.ON Áramszolgáltató Kft. ügyfélkörének átviteléhez kapcsolódó informatikai fejlesztés – hívta fel a figyelmet az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében.
Ügyvezető tag súlyos betegsége
Kérdés
Karbantartás miatt üzemszünetet tart vasárnap a NAV
Cikk
2024. március 3-án (vasárnap) 9 órától 21 óráig a NAV háttérrendszerének karbantartása miatt a NAV webes felületei és a NAV-Mobil applikáció egyes szolgáltatásai nem lesznek elérhetők – hívja fel a figyelmet honlapján a NAV.
Technikai okok miatt szünetel a személyiokmány- és gépjármű-ügyintézés
Cikk
A szakrendszer informatikai hibája miatt a kormányablakokban és az okmányirodákban a személyi okmányokkal és a gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézésre jelenleg nincs lehetőség – közölte a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium (KTM) szerdán az MTI-vel.
Személyazonosság igazolása, ügyintézés mobiltelefonnal: jön a digitális állampolgárság
Cikk
Hamarosan egy mobiltelefonnal is igénybe lehet venni az állami szolgáltatásokat, például digitálisan lehet majd ügyeket intézni – mondta Both András, a Digitális Állampolgárság Program megvalósításáért felelős vezérigazgató-helyettese ma a Kossuth rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában.
A BKK-hoz került a taxikkal kapcsolatos feladatellátás
Cikk
Egyszerűbb és egyértelműbb lett a taxikkal kapcsolatos ügyintézés, miután a teendők január 1-jétől egyetlen társaságnál, a Budapesti Közlekedési Központnál (BKK) összpontosulnak – írta a BKK az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében.
NAV: közigazgatási szünet – ügyintézés elektronikusan
Cikk
A közigazgatási szünet alatt is kezdeményezhető ügyintézés elektronikusan a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV).

Ezeken a helyeken várhatók NAV-razziák a héten
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapjának közlése szerint 2025 23. hetében az alábbi helyeken lesznek adóhatósági helyszíni ellenőrzések. A közzétett információ nem zárja ki,...