1 találat a(z) telefonos ügyfélközpont cimkére

Kétmillió forintra bírságolta az APEH-et a Közbeszerzési Döntőbizottság Cikk

A Közbeszerzési Döntőbizottság 2 millió forintra bírságolta az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatalt (APEH), mert az adóhatóság az általa telefonos ügyfélközpont létesítésére kiírt közbeszerzés során kizárt két, közösen induló céget a hirdetmény nélkül indult tárgyalásos eljárásból, mivel azok nem megfelelően indokolták az ajánlatuk módosítását.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Követelés vásárlása és elengedés

Pölöskei Pálné

adószakértő

De minimis támogatás

Pölöskei Pálné

adószakértő

Víz- és áramdíj anyagköltség-e?

Szipszer Tamás

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink