3 találat a(z) pénztárzárás cimkére
Automata Kérdés
Ügyfelem automatán keresztül folytatott kiskereskedelmi tevékenységre kért és kapott engedélyt a helyi önkormányzattól. Beszerzett három automatát, melyekből üdítőt, édességet és kávét árusít majd. Kérdéseim: – Milyen további engedélyek szükségesek, hova kell még bejelentést tennünk? A NAV-hoz jelentjük az új tevékenységi kört. – Hogyan történik az automatán keresztül érkezett bevétel elszámolása? Várhatóan hetenként lesz ürítés. Ekkor milyen bizonylatot kell kiállítani, hogyan bevételezzük a pénzt a bolt pénztárába? – A boltban van pénztárgép. Ezt az összeget majd be kell ütni, vagy ez teljesen külön elszámolás alá fog tartozni?
Pénzkezelési szabályzat Kérdés
Tisztelt Szakértő! Egyszemélyes kft. NAV ellenőrzésénél az ügyintéző közölte az ügyvezetővel, hogy a pénzkezelési szabályzata nem megfelelő, megbüntethetné azért, hogy ő egyedül kezeli a pénzt (alkalmazottja sincs egyébként), és nem jó, hogy évente egyszer van pénztárzárás. A kérdésem, hogy ez így tényleg igaz lehet-e, és ha igen, akkor mi mást kellene a szabályzatba írni, ki kezelheti még a pénzt, és miért nem jó az évenkénti zárás? Köszönöm szépen.
Pénztárzárás Kérdés
A pénztárgéphez kötelező-e használni pénztárzárás nevű nyomtatványt a napi záráskor? Ha nem kötelező, akkor hogyan kerül át – milyen bizonylaton – a pénz a bankba vagy a (fő)pénztárba?