7 találat a(z) ki nem fizetett munkabér cimkére
Ki nem fizetett munkabér, járulékbevallás Kérdés
Ki nem fizetett munkabér és szocho Kérdés
Ki nem fizetett munkabér szerepel az szja-bevallás-tervezetben Kérdés
1908-as bevallás ki nem fizetett munkabér esetén Kérdés
Tisztelt Szakértő! Az alábbi esetben szeretném a véleményét kérni. Cégünk 5 fő dolgozóval átmenetileg fizetésképtelen. A dolgozók nem szeretnék, ha elküldenék őket a cégtől, inkább vállalják, hogy 2-3 hónapig ne kapjanak munkabért, de a pénzügyi helyzet rendeződése után kérik visszamenőlegesen. Kérdésem a következő: hogyan kell havi szinten számfejteni őket? Ez ott marad kötelezettségként a cégnél, de mi legyen a 1908-as bevallással, mivel a járulékokat sem tudja fizetni? Nem szeretné a cég a köztartozásmentes adózói minősítést sem elveszíteni. Mi lenne erre a kialakul helyzetre a jó megoldás? Előre is köszönöm válaszát! Üdvözlettel: Mária
Ki nem fizetett munkabér Kérdés
Tisztelt Szakértő! Adott egy nonprofit szervezet, mely állami normatívában is részesült. Egy ellenőrzés miatt felfüggesztették a normatíva folyósítását, így nem tudott tovább munkabéreket fizetni. A dolgozók leszámoltak, de a leszámoló papírok rosszul lettek kiállítva, mivel szerepelt bennük az utolsó havi bér, holott azt már nem fizették ki nekik. Információim szerint az adatlapon és a járulékigazoláson nem szerepelhet olyan bér, amelyet nem fizettek ki a munkavállalónak. Helyesen járunk-e el akkor, ha a javított adatlapokat és járulékigazolásokat postai úton, igazolhatóan, kísérőlevéllel elküldjük a volt dolgozóknak, vagy vissza kell-e kérni tőlük az eredetileg kiadott hibás igazolásokat? Másik kérdésem, hogy a későbbiekben az elmaradt bérből megfizetett részkifizetések igazoló lapjainak kiadása hogyan történjen? Amikor egy összeg megfizetésre kerül, akkor az eredetileg kiadott igazolásokat kell-e módosítani, vagy csak a kifizetett összegnek kell szerepelnie rajta? További kérdésem, hogy ezen igazolásokat milyen határidővel kell kiadni (a kifizetések számfejtése után vagy jövő év január végéig)? Válaszukat előre is köszönöm. Üdvözlettel, Molnár Erika Brigitta
Elhunyt munkadíja Kérdés
Tisztelt Válaszadó! Az egyéni vállalkozóm alkalmazottja elhunyt tavaly. A díjazását számfejtettük. Az örököst nem lehet elérni, mert se telefonos elérhetőséget nem hagyott, se levelezési címet. A kifizetés így nem történt meg. A könyvelésben szerepel az összeg, mint kötelezettség. Mi történik ezzel a kötelezettséggel? Ha nem tudom kifizetni az örökösnek, meddig kell nyilvántartásban tartanom ezt az összeget? Hogyan könyvelem le az esetleges kivezetését? Válaszát előre is köszönöm.
Ki nem fizetett munkabérek utáni adók, járulékok Kérdés
Ki nem fizetett munkabérek utáni adók, járulékokkal kapcsolatosan mi a teendő az SZJA, TB. elszámolás, bevallás. Valójában olyan esetről van szó amikor a Bt tulajdonos munkaviszonyos( és nincs másutt főállása) de nincs annyi bevétele, hogy a nettó bért kifizesse viszont a minimálbér utáni kötelezettségei vannak.