1 találat a(z) bérköltség-elszámolás cimkére

Egyéni vállalkozó bérköltség-elszámolása, dolgozók felé átutalás esetén Kérdés

Tisztelt Szakértők! Pénztárkönyvet vezető egyéni vállalkozó alkalmazottainak bérköltségként való elszámolása tekintetében kérem a segítségüket. Jelenleg minden hónap utolsó napján bérköltségként havonta lekönyveljük a tételeket, mivel készpénzben fizette ki a dolgozókat. Ha bankon keresztül utalja át a béreket, akkor csak az átutalás napján lehet bérköltségként elszámolni? Vagy esetleg maradhat a hó végi, bérösszesítő szerinti költségelszámolás, és amikor a banki terhelés megtörténik, azt eredménybe be nem számító összegként kezelhetjük a kétszeres költségelszámolás elkerülése végett? Természetesen a hó végén megjelenő nettó bért, mint eredménybe be nem számító bevétellel kompenzáljuk. Több alkalmazott bérköltség-elszámolásának egyszerűsítésére, illetve a bér aktuális hónapjának költségként elszámolhatóságára keresem a legális lehetőséget.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Iparűzési adó alapja

Antretter Erzsébet

adószakértő, adótanácsadási üzletágvezető

Niveus

Innovációs járulék

Antretter Erzsébet

adószakértő, adótanácsadási üzletágvezető

Niveus

Munkajog

dr. Hajdu-Dudás Mária

ügyvéd

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 április
H K Sze Cs P Sz V
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Együttműködő partnereink