• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Egyéni vállalkozó bérköltség-elszámolása, dolgozók felé átutalás esetén

Tisztelt Szakértők! Pénztárkönyvet vezető egyéni vállalkozó alkalmazottainak bérköltségként való elszámolása tekintetében kérem a segítségüket. Jelenleg minden hónap utolsó napján bérköltségként havonta lekönyveljük a tételeket, mivel készpénzben fizette ki a dolgozókat. Ha bankon keresztül utalja át a béreket, akkor csak az átutalás napján lehet bérköltségként elszámolni? Vagy esetleg maradhat a hó végi, bérösszesítő szerinti költségelszámolás, és amikor a banki terhelés megtörténik, azt eredménybe be nem számító összegként kezelhetjük a kétszeres költségelszámolás elkerülése végett? Természetesen a hó végén megjelenő nettó bért, mint eredménybe be nem számító bevétellel kompenzáljuk. Több alkalmazott bérköltség-elszámolásának egyszerűsítésére, illetve a bér aktuális hónapjának költségként elszámolhatóságára keresem a legális lehetőséget.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1