6 találat a(z) adminisztrátor cimkére

Irodai adminisztrátor Kérdés

Garantált bérminimum Kérdés

Orvosi tevékenységet végző vállalkozás karbantartójának járuléka veszélyhelyzet idejére Kérdés

Tisztelt Szakértő! Járóbeteg-ellátást végző szakorvosi kft. alkalmazásában álló karbantartóra, adminisztrátorra vonatkozik a rendeletben kihirdetett járulékmentesség, vagy csak a szakdolgozókra?

Adminisztrátori bejelentkezés cégkapura Kérdés

Tisztelt Szakértő! A NAV tájékoztató füzete szerint a 2018-as évben még lehet az ügyfélkaput használni a bevallások beküldésére. Így megjelent néhány szakirányú cikk, hogy akkor elegendő volt, hogy az ügyfelek ügyvezetői beregisztráltak a cégkapura, eleget téve a törvényi kötelezettségnek. A könyvelők megnyugodtak, hogy akkor most nem kell "szenvedni" a cégkapus adminisztrátori bejelentéssel. Ehhez képest a NAV-levél hol a cégkapura jön, ahol csak az ügyvezető olvashatja, ha elolvassa, mert ők ezt nemigen figyelik, hol az ügyfélkapura, ahol a könyvelő is olvashatja. Akkor most hol kell leveleznie a NAV-nak? Mi a helyes részéről? Kérem szépen, hogy részletesen írják le, lépésről lépésre, hogy hogyan kell bejelenteni a könyvelőt a cégkapura adminisztrátorként, hogy ő is olvashasson minden beérkező dokumentumot, mert nem találunk olyan klassz részletes útmutatót, amilyen a regisztrációhoz volt. Köszönettel várom válaszukat.

Bérminimum, minimálbér Kérdés

Tisztelt Adózóna! Kérném szíves válaszukat az alábbi témával kapcsolatban:. Adminisztrátori munkakörben adható-e minimálbér, vagy kötelező a garantált bérminimum? A munkakörhöz nem szükséges szakképesítés. A munkakör számítógépes adatbevitel. Köszönöm előre is.

Ügyvezetés formája Kérdés

Egy kft.-ben 1998 óta munkaviszonyban (heti 40 órában) dolgozik egy alkalmazott. 2008-ban elment szülési szabadságra. 2011-ben ebbe a kft.-be többségi részesedéssel belépett, mint tag és egyben ügyvezető (ekkor még mindig gyesen volt a második gyerekkel). A társasági szerződésben nincs lefektetve, hogy mint ügyvezető, milyen formában látja el a feladatát, és azt hogyan díjazzák (az ügyvéd üzenete: mi döntsük el...). Majd 2013. 01. 31-én visszajött dolgozni. Mi továbbra is havonta a NAV felé a járulékbevallásban alkalmazottként és adminisztrátorként jelentjük, sőt, mint gyesről visszajött után az alkalmazotti szochokedvezményt igénybe vesszük. Kérdésem lenne: helyes-e, ha írunk egy taggyűlési határozatot, amiben lefektetjük, hogy marad munkaviszonyban, mint adminisztrátor, és emellett látja el az ügyvezetői tevékenységet például havi 20 000 forintért? Mert elsődlegesen ő a cégben adminisztrációs munkát végez, ami nem az ügyvezetéssel függ össze. Vagy maradjon munkaviszonyban, mint ügyvezető, és a kódot javítsuk le a NAV felé, miszerint nem adminisztrátor, hanem munkaviszonyos ügyvezető? Előre is köszönöm a válaszukat.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Kapcsolt vállalkozások meghatározása

Antretter Erzsébet

adószakértő, igazgató

Niveus Consulting Group Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Együttműködő partnereink