3 találat a(z) összesített igazolás cimkére

Cikk

A munkáltatóknak nemcsak az év végén meglévő dolgozóik számára, hanem az év közben kilépett (volt) alkalmazottaiknak is összesítő igazolást kell adni január 31-éig, a náluk kapott jövedelemről, a levont adóról. A NAV kitöltési útmutatója azt is elrendeli, hogy ennek halmozva tartalmaznia kell az előző munkáltató(k)tól kapott bért is, annak ellenére, hogy a törvényből ez nem következik. Mindez az szja-törvény adónyilatkozatra (''söralátétes'' bevallásra) vonatkozó átgondolatlan ''egyszerűsítési'' szabályozására hivatkozva, megkérdőjelezhető módon történik – áll az Adótanácsadók Egyesületének OTS-közleményében.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Kezelési költség számlázása

Hunyadné Szűts Veronika

igazságügyi adó- és járulékszakértő

Ügyvezetőnek nyújtott kölcsön visszafizetése

Hunyadné Szűts Veronika

igazságügyi adó- és járulékszakértő

Önkormányzati rendezvény adózása

Hunyadné Szűts Veronika

igazságügyi adó- és járulékszakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 december
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Együttműködő partnereink