1 találat a(z) televíziós piac cimkére
					
						NMHH-kutatás: így alakultak át a tévénézési szokások az elmúlt huszonöt évben 
							 Cikk
Cikk
				
				A hazai televíziós piac karakteresen átalakult az új évezredben a technológiai fejlődés, a médiafogyasztási szokások változása és a digitális platformok megjelenése miatt. 1997 óta egyre több időt töltünk képernyők előtt – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából, amelynek eredményéről pénteken tájékoztatta az MTI-t a hatóság kommunikációs igazgatósága.
 
		 
 Bér
			Bér
		 Nyugdíj
			Nyugdíj
		 Osztalék
			Osztalék
		 Ingatlan illeték
			Ingatlan illeték
		 
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							    