1 találat a(z) többségében magyar nyelvű cimkére
Reklámadó értelmezése Kérdés
Egy kft. reklámügynöki tevékenységgel foglalkozik, a Facebook és Google szolgáltatásainak igénybevételével. Az alábbi kérdések merültek fel a "többségében magyar nyelvű oldal" megfogalmazással kapcsolatosan: 1. az adott domain egészére al-site-okkal együtt, vagy csak az adott oldal? Azon oldalak esetében (Facebook), ahol beállításfüggő a nyelvi környezet, ezt hogy' tudom mérni? Facebook esetében a news feed részt ebből a szempontból hogy' kell megítélni? 2. A Google számlákból nem látszik még az sem, hogy milyen nyelvű hirdetés jelent meg, nemhogy milyen oldalon, akkor mi alapján tudom az adókötelezettséget megállapítani összes kampány/magyar nyelvű kampány arányában? 3. az adwords-ben nem csak egy adott szó, hanem annak helytelenül írt verziója is szerepel kampányban az elirások miatt, ezek a szavak (hirdetések) magyar nyelvűnek minősűlnek akkor is, ha azokban nincs értelmes magyar szó? 4. Utólagosan egy ellenőrzésnél hogy' tudom bizonyítani, hogy azért nem fizettem adót, mert hirdetésem egy nem egy "többségében magyar nyelvű oldal" -on jelent meg, esetleg hónapokkal vagy évekkel korábban? Várom válaszukat, köszönettel.