2 találat a(z) társadalombiztosítási kötelezettség cimkére

Cikk

Bár a vonatkozó kormányrendelet még nem jelent meg, de eldőlt, hogy a 2026. január 1-jétől hatályos minimálbér, illetve garantált bérminimum havi összege 322 800, illetve 373 200 forint. A minimálbér (és részben a garantált bérminimum) számos, társadalombiztosítással összefüggő kötelezettség, illetve ellátás mértékét határozza meg.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Átalányadózás – kiskereskedelem

Lepsényi Mária

adószakértő

Termőföld bérleti díjának adómentessége

Lepsényi Mária

adószakértő

Végleges vagyonmérleg közzététele

Gyüre Ferenc

adótanácsadó, okleveles könyvvizsgáló

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2026 október
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Együttműködő partnereink