1 találat a(z) törlési idő. cimkére
					
						GDPR nyilvántartás 
							 Kérdés
Kérdés
				
				Tisztelt Szakértő! Társaságunk nyilvántartotta már korábban is az ügyfeleit és munkavállalóit egyaránt, elsősorban jogszabály szerinti kötelezettségeink teljesítése érdekében. Kérdésünk, hogy a a jelenlegi nyilvántartások (például vevő törzsadat-nyilvántartás) elegendő-e, vagy külön nyilvántartást kell vezetnünk, amelynek tartalmát a meglévő nyilvántartásból visszük fel. Dolgozókra is hasonló a kérdésünk, megfelel-e a GDPR előírásnak, hogy egy meglévő dolgozói adatbázist használunk és nem visszük fel újra egy másik nyilvántartásba. Másik kérdés, hogy van-e kötelező törlési idő. Ha külön nyilvántartás kell és kötelező törlési idő van, akkor arra két alkalmazottat fel kell még venni, hogy naponta vigye fel a nyilvántartásba és naponta töröljön. Egy esettanulmány található-e valahol, hogy meg tudjuk nézni, hogy kell teljesíteni a rendeletet?
 
		 
 Bér
			Bér
		 Nyugdíj
			Nyugdíj
		 Osztalék
			Osztalék
		 Ingatlan illeték
			Ingatlan illeték
		 
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							     
							    