1 találat a(z) használt online pénztárgép cimkére

Kérdés

Megszűnő cég értékesíti online pénztárgépét egy újonnan alakult cégnek. 1. A megszűnő cégnek ezzel kapcsolatosan a NAV felé kell-e, és ha igen, pontosan mely nyomtatványt/nyomtatványokat beadnia? A PTGTAXUZ nyomtatványt be kell beküldenie? 2. Az új cégnek kérnie kell a NAV-tól üzembe helyezési kódot, ezt simán a PTGREG nyomtatványon kell kérnie, ugyanúgy, mintha új pénztárgépet venne? Itt nincsen semmi különbség a kitöltésben sem? Szükség van esetleg más nyomtatványok beküldésére? Válaszukat előre nagyon köszönöm.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Utólag kifizetett jövedelem

Dócziné Szabó Nikoletta

munkajogi és bérszámfejtési szakértő

NEXON

Gyed melletti katás vállalkozás

Czeglédi Bernadett

munkajogi és társadalombiztosítási szakértő

Csed, gyed

Czeglédi Bernadett

munkajogi és társadalombiztosítási szakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 december
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Együttműködő partnereink