1 találat a(z) elveszett bérlet cimkére

Kérdés

Tisztelt Szakértő! Intézményünk egyik munkavállalója elveszítette a 2014.12. havi bérletszelvényét, melynek árát béren kívüli juttatás formájában még annak a hónapnak az elején megtérítettünk számára. A kifizetéshez leadta a számlát, mely mögé lemásoltuk a bérletszelvényt (mondván, hogy majd annak lejárata után leadja az eredeti példányt). A már mások által feltett kérdések között próbáltam választ találni arra, hogy ilyen esetben mi a munkáltató és a dolgozó teendője, de sajnos nem találtam. Ezért kérdezném, hogy mikor járok el helyesen? Visszafizettessem a kollégával a részére kifizetett összeget, és a járulékokat is ennek megfelelően számoljam majd el, vagy elég egy jegyzőkönyvet felvenni róla, és a kiadási pénztárbizonylat mellé csatolni? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Andrea

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Adókedvezmények hóközi kifizetésnél és fel nem használt kedvezmény kezelése

Dócziné Szabó Nikoletta

munkajogi és bérszámfejtési szakértő

NEXON

Adózóna előfizetéshez ingyenes kreditpont

Adózóna szerkesztőség

kérdések és válaszok

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 december
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Együttműködő partnereink