2 találat a(z) vevő adata cimkére
Számlamódosítás Kérdés
Tisztelt Adózóna! Internetes weboldalon keresztül vettünk igénybe egy szolgáltatást, amelyről e-számlát kaptunk. Sajnos a kibocsátást követő 30 napon túl vettük észre, hogy rossz a vevő neve, így nem tudjuk elszámolni a költséget. A szolgáltató megtagadta a számla módosítását, mivel eltelt 30 nap. Valóban igaza van a kibocsátónak, és már nem sztornózhatja le az eredeti bizonylatot és adhat egy újat jó vevőnévre? Köszönettel Bodó Katalin
Hibás számla könyvelése Kérdés
Tisztelt Szakértő! Miként tud egy könyvelő helyesen eljárni abban az esetben, ha a banki utalások között olyan költségek jelennek meg, melyekről hibás módon állították ki a költségszámlát? Az egyik jellemző hiba, hogy nem cégnévre szól a számla, hanem magánnévre. Pedig a kiadás a gazdasági tevékenységgel kapcsolatos költség. Ez esetben a számlát nem lehet bekönyvelni, de hogyan könyvelem a hozzá tartozó utalást? Sajnos a számlakiállítónál nincs mód a javításra (az okokat nem részletezném). Köszönettel.