1 találat a(z) marketingterv cimkére

Alapítás-átszervezés aktivált értéke Kérdés

Tisztelt Szakértő! Egy informatikai fejlesztéssel foglalkozó kft. a jelenlegi mellett új tevékenységet indítana. A váci önkormányzati bérleményben falmászó termet létesítene. A 2015. évben erre magasabb összegű fejlesztési tartalékot képzett. A mászóteremhez készülne egy piacra jutási stratégia. Ugyanis arról van szó, hogy az egész Dunakanyarban nem ismert a sport, ez lesz az első terem, páran vannak, akik Budapestre bejárnak. Fel kell építeni egy marketingtervet, benne piacelemzéssel, potenciális ügyfélkör profillal, megközelítési csatornákkal, költségvetéssel stb. Mindezt nem csak a teremre, hanem a termékforgalomra is (webshop is lesz), illetve lesz némi felszerelés-kölcsönzés (via ferrata), illetve születésnapi helyszínül is szolgálni fog. A tanulmány terjedelme 40-50 oldal körül lenne, ára 2 millió forint plusz áfa. Ezt a tanulmányt az immateriális javak között az alapítás-átszervezés aktivált értékeként szeretnénk kimutatni, és a hasznos élettartamot pedig 2 évben megállapítani, mivel egy ilyen tanulmány relatíve gyorsan aktualitását veszti 24 hónap alatt. Ez így helyes? Továbbá jól gondolom, hogy fejlesztési tartalék terhére nem használható fel, mert nem minősül beruházásnak? Köszönöm!

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Ingatlanforgalmazás

dr. Bartha László

adójogi szakjogász

Modulház áfa

dr. Bartha László

adójogi szakjogász

Bírósági ítélet és számlakiállítás

dr. Bartha László

adójogi szakjogász

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink