2 találat a(z) közmunkabér cimkére

Cikk

Havonta 57 ezer forint lesz a teljes munkaidős közfoglalkoztatottak kötelező legkisebb bére, ami nettóban 47 ezer forintra jön ki. A minimálbért csak azok kapják meg, akik középfokú végzettséget igénylő munkát végeznek majd. Heti bérezés esetén a kötelező legkisebb nettóbér 43 ezer forintra jön ki havonta, teljesítménybérezés esetén pedig akár 28 500 forintig is csökkenthetik a közmunkás havi bérét.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Nők 40 nyugdíj vagy öregségi nyugdíj

Winkler Róbert

nyugdíjszakértő

Papíralapú munkaügyi iratokról hiteles digitális másolat készítése

dr. Kéri Ádám

ügyvéd, compliance szakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2026 október
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Együttműködő partnereink