5 találat a(z) call center cimkére

Banki adatokkal csaló társaság call centerét számolta fel a rendőrség Cikk

Első alkalommal sikerült felszámolnia a rendőrségnek egy banki adatokkal csalásokat elkövető társaság magyarországi call centerét – hangzott el a rendőrség csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján.

10 milliárd forintot csaltak ki a kiberbűnözők a magyar károsultaktól egy év alatt Cikk

Az elmúlt évben 10 milliárd forintot csaltak ki a kiberbűnözők a magyar károsultaktól az ESET adatai és becslése szerint, és ez az összeg évről évre nő. A bűnözők mindig újabb módszerekkel kísérleteznek, hogy megszerezzék a személyes és a banki adatokat.

Rövidesen megszünteti az ügyfélszolgálati várakoztatást a mesterséges intelligencia (AI) Cikk

A szolgáltatóknak megtakarítást, a fogyasztóknak jobb ügyfélélményt biztosít az új technológia. A már rendelkezésre álló technológiákhoz kapcsolódó kedvező tapasztalatok hatására az ügyfélszolgálat az egyik olyan terület, ahol a mesterséges intelligencia (AI) a közeljövőben a legnagyobb változásokat eredményezheti. A United Call Centers (UCC) piaci adatokra alapozott előrejelzése szerint néhány éven belül már Magyarországon is a tranzakciók döntő hányada automatizált, AI által irányított folyamatok mentén zajlik majd, különösen az olyan szabályozott területeken, mint a pénzügyi szolgáltatások, vagy éppen a logisztika – derül ki a UCC sajtótájékoztatójából.

Több mint félszázezer operátort foglalkoztatnak a hazai telefonos ügyfélszolgálatok Cikk

A multik mellett ma már egyre több KKV is kiszervezi a call centerét. Noha évtizedes távon a mesterséges intelligencia által vezérelt rendszerek a feladatok kétharmadát automatizáltan fogják megoldani, egyelőre az élő munkaerő meghatározó szerepet játszik az ügyfélszolgálati piacon. Magyarországon – az országban működő szolgáltató központok (SSC-k) érintett alkalmazottaival együtt – mintegy 60 ezer operátor dolgozik az itteni call centerek valamelyikében. Mivel a vállalatok egyre szélesebb köre bízza külső szolgáltatóra ezt a tevékenységét, a kiszervezett ügyfélszolgálati munkát végző cégek az automatizációs trend ellenére folyamatosan bővítik a létszámukat – olvasható a United Call Centers (UCC) sajtóközleményében.

Külképviselet – logisztikai szolgáltatás Kérdés

Egy német székhelyű, közösségi adószámmal rendelkező cég a Távol-Keletről árukat vásárol. Ez az áru közvetlenül a magyarországi kft. székhelyére érkezik. Az árukról szóló számlák, vámokmányok a német cég nevére szólnak. A magyarországi kft. az alábbi logisztikai feladatokat látja el - szerződés alapján - a német vállalkozás felé: - raktározás, tárolás, belső anyagmozgatás, call center üzemeltetés. (Call center: közösségen belüli országok cégeinek megkeresése a behozott termék eladására). A magyarországi telephelyen lévő áru a közösségen belüli vásárló számára innen kerül kiszállításra, annak teljes lebonyolítását a magyarországi cég végzi. Egyes árukat meg a magyarországi kft. vásárol meg, és értékesíti azt belföldre. Kérdéseink: - Logisztikai feladatok, mint szolgáltatásnyújtás közösségen belüli értékesítése áfamentes (áfalevonásra jogosító) tevékenységnek minősül-e, vagy az ingatlan fekvése szerinti besorolás alapján általános áfakulccsal adózik? - A német cégnek a közösségen belülre értékesített árut (melyet Magyarországról szállítanak) milyen áfatartalommal kell továbbszámláznia a tényleges vásárlónak?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Időszakos orvosi vizsgálatok

dr. Hajdu-Dudás Mária

ügyvéd

Egyéni vállalkozásból kivonás

Lepsényi Mária

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink