1 találat a(z) albérleti cimkére

Albérlet-támogatás Kérdés

Tisztelt Szakértő! Kérném szíves segítségét az alábbi kérdésben: Új munkavállalónk (2017.08.11 a belépés dátuma) részére szeretnénk albérlet-támogatást fizetni. A munkavállaló heti 40 órás munkaviszonyban dolgozik, és állandó lakcíme a munkavégzés helyétől 100 kilométerre van. (A bérbeadó felé a munkavállaló által kifizetett összeg 35 ezer forint, ebből 30 ezer forintot szeretnénk átvállalni.) Az előző évben és most sem rendelkezett 60 kilométer távolságon belül állandó lakással. A bérbevételről kötelező, hogy számlával rendelkezzen a munkavállaló, vagy elég a banki átutalásról kinyomtatott papír? A megkötött bérleti szerződés rendelkezésre áll, és a munkavállaló nyilatkozata is arról, hogy az elmúlt 12 hónapban nem rendelkezett lakás tulajdonjogával, haszonélvezeti jogával. Adható a fenti feltételek mellett az adómentes lakhatási támogatás? Ha nem, milyen adóvonzata van? Hogyan kell ezt dokumentálni, és NAV felé bevallani? 2017. augusztus hónapra is kifizethető a teljes összeg, vagy arányosítani kell? Köszönöm a segítséget.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Dolgozói tréningekhez kapcsolódó áfa

Nagy Norbert

adószakértő

Műszakpótlék osztott munkaidő esetén

dr. Kéri Ádám

ügyvéd, compliance szakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 június
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Együttműködő partnereink