• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Albérlet-támogatás

Tisztelt Szakértő! Kérném szíves segítségét az alábbi kérdésben: Új munkavállalónk (2017.08.11 a belépés dátuma) részére szeretnénk albérlet-támogatást fizetni. A munkavállaló heti 40 órás munkaviszonyban dolgozik, és állandó lakcíme a munkavégzés helyétől 100 kilométerre van. (A bérbeadó felé a munkavállaló által kifizetett összeg 35 ezer forint, ebből 30 ezer forintot szeretnénk átvállalni.) Az előző évben és most sem rendelkezett 60 kilométer távolságon belül állandó lakással. A bérbevételről kötelező, hogy számlával rendelkezzen a munkavállaló, vagy elég a banki átutalásról kinyomtatott papír? A megkötött bérleti szerződés rendelkezésre áll, és a munkavállaló nyilatkozata is arról, hogy az elmúlt 12 hónapban nem rendelkezett lakás tulajdonjogával, haszonélvezeti jogával. Adható a fenti feltételek mellett az adómentes lakhatási támogatás? Ha nem, milyen adóvonzata van? Hogyan kell ezt dokumentálni, és NAV felé bevallani? 2017. augusztus hónapra is kifizethető a teljes összeg, vagy arányosítani kell? Köszönöm a segítséget.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1