2 találat a(z) árucsere cimkére

Árucsere – friss szerviz Kérdés

Élelmiszeripari cég vagyunk, és vevőink részére "friss szervizt" biztosítunk, vagyis megállapodás alapján meghatározott, közeli szavatossági lejáratú termékeket visszaveszünk tőlük, és friss árura cseréljük. Helyes-e az a bizonylatolás, hogy ezt a gazdasági eseményt egy számlán rögzítjük? Vagyis mínusz sorral felvesszük a régi termékeket, a régi azonosítójukra hivatkozva, majd az átadott terméket pedig plusz sorral rögzítjük? Vagy ez a visszavett árukra vonatkozóan helyesbítése azoknak a számláknak, amelyekkel eredetileg kiszállítottam? Köszönettel: Takács Zsuzsanna

Nem tetszik az ajándék? Próbálkozzon a cserével! Cikk

Bár törvény szerint nem lenne kötelező, a boltok általában visszaveszik a hibátlan árut, ha még megvan a számla – nyilatkozta Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára az M1 Híradójának.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Üzemi baleset

Széles Imre

tb-szakértő

Gyógytorna

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink