2 találat a(z) árucsere cimkére

Kérdés

Élelmiszeripari cég vagyunk, és vevőink részére "friss szervizt" biztosítunk, vagyis megállapodás alapján meghatározott, közeli szavatossági lejáratú termékeket visszaveszünk tőlük, és friss árura cseréljük. Helyes-e az a bizonylatolás, hogy ezt a gazdasági eseményt egy számlán rögzítjük? Vagyis mínusz sorral felvesszük a régi termékeket, a régi azonosítójukra hivatkozva, majd az átadott terméket pedig plusz sorral rögzítjük? Vagy ez a visszavett árukra vonatkozóan helyesbítése azoknak a számláknak, amelyekkel eredetileg kiszállítottam? Köszönettel: Takács Zsuzsanna

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Üzletrész könyvelése, kezelése beszámolóban

Pölöskei Pálné

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 december
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Együttműködő partnereink