2 találat a(z) szolgáltatás szüneteltetése cimkére

Számla módosítása Kérdés

Tisztelt Szakértő! A következőkben kérném a segítségét: Távközlési cégként az előfizetői havidíjak számláinak kiállításakor a gyakorlatunk az, hogy adott hónapban a következő havi időszakra szóló előfizetési díjakról szóló számlát állítjuk ki. (Például 09. 03-án a 10. havi előfizetési díjakat, a fizetési határidő egyenlő a teljesítéssel, ami 09.17.) Amennyiben az előfizető a fizetési határidőre nem rendezi a számlát, úgy a szolgáltatást szüneteltetjük addig az időszakig, amíg ezt ki nem egyenlíti. Így sokszor módosítanunk kell emiatt a számlát, mivel előfordulhat, hogy a 9. hóban kiállított 10. havi számlából a lekapcsolás miatt bizonyos időszakot jóvá kell írnunk teljesítés hiánya miatt. Helyes-e az a gyakorlat, hogy ezt a jóváírást a 10. hónapban kiállított 11. hóra szóló számlán tüntetjük fel, megjelölve, hogy melyik időszakra vonatkozik negatív összegként? Köszönettel: Hóbár Mónika

Folyamatos teljesítésű ügyletek Kérdés

Tisztelt Szakértő! Cégünk internet-szolgáltatást nyújt. A havi díjakról a számlákat a folyamatos teljesítésű ügyletek szabályai szerint állítjuk ki. A kérdésem az lenne, amennyiben az ügyfélnél a szolgáltatást szüneteltetjük díjnemfizetés miatt, és miután befizeti az elmaradását, visszakapcsolási díjat állítunk ki, akkor az is folyamatos teljesítésű ügyletnek minősül?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Egyéni vállalkozó nyugdíjba megy

Dócziné Szabó Nikoletta

munkajogi és bérszámfejtési szakértő

NEXON

Termőföld öröklése

Horváthné Szabó Beáta

adószakértő

Termékbeszerzés közösségi országból

Bunna Erika

adótanácsadó

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 november
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Együttműködő partnereink