2 találat a(z) szolgáltatás szüneteltetése cimkére

Számla módosítása Kérdés

Tisztelt Szakértő! A következőkben kérném a segítségét: Távközlési cégként az előfizetői havidíjak számláinak kiállításakor a gyakorlatunk az, hogy adott hónapban a következő havi időszakra szóló előfizetési díjakról szóló számlát állítjuk ki. (Például 09. 03-án a 10. havi előfizetési díjakat, a fizetési határidő egyenlő a teljesítéssel, ami 09.17.) Amennyiben az előfizető a fizetési határidőre nem rendezi a számlát, úgy a szolgáltatást szüneteltetjük addig az időszakig, amíg ezt ki nem egyenlíti. Így sokszor módosítanunk kell emiatt a számlát, mivel előfordulhat, hogy a 9. hóban kiállított 10. havi számlából a lekapcsolás miatt bizonyos időszakot jóvá kell írnunk teljesítés hiánya miatt. Helyes-e az a gyakorlat, hogy ezt a jóváírást a 10. hónapban kiállított 11. hóra szóló számlán tüntetjük fel, megjelölve, hogy melyik időszakra vonatkozik negatív összegként? Köszönettel: Hóbár Mónika

Folyamatos teljesítésű ügyletek Kérdés

Tisztelt Szakértő! Cégünk internet-szolgáltatást nyújt. A havi díjakról a számlákat a folyamatos teljesítésű ügyletek szabályai szerint állítjuk ki. A kérdésem az lenne, amennyiben az ügyfélnél a szolgáltatást szüneteltetjük díjnemfizetés miatt, és miután befizeti az elmaradását, visszakapcsolási díjat állítunk ki, akkor az is folyamatos teljesítésű ügyletnek minősül?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Tartósan beteg munkavállaló végkielégítése

dr. Hajdu-Dudás Mária

ügyvéd

Német állampolgár

dr. Hajdu-Dudás Mária

ügyvéd

Öregségi nyugdíj

Winkler Róbert

nyugdíjszakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink