1 találat a(z) kisegítő pénztárgép cimkére
Helyettesítő, kisegítő online pénztárgép Kérdés
Tisztelt Szakértő! Sajnos nem találok útmutatást arra vonatkozóan, hogy mi a helyes eljárásrend és protokoll az alábbi esetben: van egy online pénztárgépünk, amelyet azért vásároltunk, hogy ha csúcsidőszakunk van (ünnepek, évfordulók), besegítsen a másik gépnek, vagy ha netán elromlik a másik, vagy ha esetleg kitelepülünk a bolt elé, ne kelljen befutkosni a blokkért. Ez a gép az év 365 napjából nagyjából 10-15 napot van használatban. Hogyan kell eljárnunk, ha nem akarunk büntetést? Attól függetlenül, hogy nem mindennap használjuk, minden nap kellene zárást küldeni a NAV felé? Sajnos a gép nullás forgalom esetén nem csinál zárást. Vagy szüneteltessük? De mi van akkor, ha esetleg nap közben kell hirtelen? Hogyan járunk el helyesen?