1 találat a(z) eltérő időpont cimkére

Teljesítési dátum Kérdés

Tisztelt Szakértő! Tájékoztatást szeretnénk kérni számla befogadásával kapcsolatban. Amennyiben egy számlát (bármilyen okból kifolyólag) javítani kell, a partner gyakran számla sztornózásával és új számla kiállításával teszi. Többször előfordul azonban, hogy az új számlán a teljesítés időpontja az új számla keltével egyezik meg, és nem az eredeti teljesítés időpontjával. Ezekben az esetekben kérjük a partnert, esetenként többször is, hogy a hibás teljesítési dátumot javítsa, ezt azonban nem teszi meg arra hivatkozva, hogy a számlázóprogram nem tudja kezelni ezt a fajta módosítást. Befogadható-e a számla ebben az esetben, tekintve, hogy a teljesítés megtörtént? Büntethetőek vagyunk-e, ha befogadunk ilyen számlát?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Pénztárgépes bevétel és számla

dr. Kelemen László

adószakértő, jogász

Számlatömb használata

dr. Kelemen László

adószakértő, jogász

Rossz adószám feltüntetése a számlán

dr. Kelemen László

adószakértő, jogász

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 április
H K Sze Cs P Sz V
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Együttműködő partnereink