2 találat a(z) egységes járulékkulcs cimkére

Cikk

Jövő év július 1-jétől egységes, 18,5 százalékos kulcs alá vonja a kormány a társadalombiztosítási járulékokat, amelyet a biztosított személy fizet valamennyi, biztosítási kötelezettséggel járó jogviszonyban keletkező, járulékalapot képező jövedelme után – derül ki a társadalombiztosítás ellátásaira jogosultakról, valamint ezen ellátások fedezetéről szóló törvényjavaslatból. A járulékfizetésre vonatkozó különös szabályok alapján fizetendő nyugdíjjárulékot továbbra is külön nevesíti a törvény, annak mértéke 10 százalék. Jövőre havi 7710 (napi 257) forintra nő az egészségügyi szolgáltatási járulék összege. Egyes biztosítotti kategóriák esetében új kötelezettségként jelenik meg a tb-járulék megfizetése.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Egyes meghatározott juttatás

Lepsényi Mária

adószakértő

Reklám ajándék partnereknek rendezvényen

Lucz Zoltánné

adószakértő

Útiköltség, parkolási díj térítése

Lepsényi Mária

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2026 október
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Együttműködő partnereink