• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Heti bérfizetés

Tisztelt Szakértő! Van-e lehetőség heti bérfizetésre munkavállalóval megállapodás alapján? Értelmezésem szerint „Mt. 155. § (1) A munkavállaló részére járó munkabért – eltérő megállapodás hiányában – utólag, legalább havonta egy alkalommal kell elszámolni” alapján megoldható, nem tilos. Hogyan kell kezelni a hetente kifizetett bért? Bruttóban leszámfejteni, mint hóközi kifizetést? Vagy munkabérelőlegként kell számfejteni? Heti kifizetés esetén elég az alapbért elszámolni a jelenlét alapján, és a hóvégi elszámolásnál a pótlékokat, egyéb juttatásokat elszámolni különbözetként? Van-e valami, amire kiemelten ügyelni kell az elszámolásnál, dokumentálásnál? Válaszát köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1