Hozzászólások 0

Számla kifizetése a szolgáltatás minősége szerint

Tisztelt Szakértő! Ügyfelem oktatási tevékenységet folytat, és tanfolyamot tartott egy cégnél. A szerződése szerint a kifizetést befolyásolja a hallgatók véleménye. A tanfolyam (kb. egy hetes, áfakörös) 2018 novemberében volt. Még mindig várják a hallgatói visszajelzéseket. 2019. januárban várható a válasz. A szerződésben az van rögzítve, hogy „amennyiben a tanfolyami résztvevők összességében ….. átlag alatt értékelik az oktatóra vonatkozó minőségi célokat, így a tanfolyami oktatás színvonalát, úgy a Megbízó nem köteles az oktatáshoz kapcsolódó teljesítési igazolás kiadására és a megbízási díj Megbízó számára történő kifizetésére”. Ugyanakkor egy korábbi pontban megírják, hogy 30 napos határidővel egyenlítik ki a díjat, amit a cégszerűen aláírt teljesítési igazolás és számla benyújtása után fizetnek ki. Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy a számlát ki kell állítani a tanfolyam időpontjának megfelelően. Azonban, ha a partner az említett okok miatt nem fogja kifizetni a díjat, akkor mi lesz a kiállított számlával? Bevétel, áfa és vevőkövetelések tekintetében mi lesz a feladat? Le kell sztornózni? Le kell írni ráfordításként? Az áfát be kell fizetni? Önellenőrzést kell végezni? Belezavarodtam a kérdésekbe, ezért kérem a segítségüket. Köszönettel: Lengyel Krisztina


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2020 július
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
hirdetés

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close