További témák
Hozzászólások 0

Számla kifizetése a szolgáltatás minősége szerint

Tisztelt Szakértő! Ügyfelem oktatási tevékenységet folytat, és tanfolyamot tartott egy cégnél. A szerződése szerint a kifizetést befolyásolja a hallgatók véleménye. A tanfolyam (kb. egy hetes, áfakörös) 2018 novemberében volt. Még mindig várják a hallgatói visszajelzéseket. 2019. januárban várható a válasz. A szerződésben az van rögzítve, hogy „amennyiben a tanfolyami résztvevők összességében ….. átlag alatt értékelik az oktatóra vonatkozó minőségi célokat, így a tanfolyami oktatás színvonalát, úgy a Megbízó nem köteles az oktatáshoz kapcsolódó teljesítési igazolás kiadására és a megbízási díj Megbízó számára történő kifizetésére”. Ugyanakkor egy korábbi pontban megírják, hogy 30 napos határidővel egyenlítik ki a díjat, amit a cégszerűen aláírt teljesítési igazolás és számla benyújtása után fizetnek ki. Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy a számlát ki kell állítani a tanfolyam időpontjának megfelelően. Azonban, ha a partner az említett okok miatt nem fogja kifizetni a díjat, akkor mi lesz a kiállított számlával? Bevétel, áfa és vevőkövetelések tekintetében mi lesz a feladat? Le kell sztornózni? Le kell írni ráfordításként? Az áfát be kell fizetni? Önellenőrzést kell végezni? Belezavarodtam a kérdésekbe, ezért kérem a segítségüket. Köszönettel: Lengyel Krisztina


Szakértőnk válaszát csak előfizetőink olvashatják belépést követően. Amennyiben még nincs előfizetése, ezen az oldalon részletes információt tudhat meg választható előfizetési csomagjainkról.

Ha előfizetőnk, lépjen be!


 
TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR!
Ezért érdemes előfizetni!
2019 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
hirdetés

Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

X