119 találat a(z) reklám cimkére

Fiatalítást ígértek, nem volt bizonyítható, bírságot kell fizetniük Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a GEMINI-TEL Híradástechnikai Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Bt. (GEMINI-TEL), valamint a SOLENNIS Orvostechnikai Kft. (SOLENNIS) valótlanul állította, hogy az Ultherapy elnevezésű szolgáltatás kedvező hatású és hatékony eredményekkel jár. A GVH a jogsértésért összesen több mint 20 millió forint bírságot szabott ki a két vállalkozásra, és megtiltotta a jogsértő magatartás folytatását.

150 millió forintos bírság egy gyógyszerreklámra Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a MERCK Vegyi és Gyógyszeripari Kereskedelmi Kft. (MERCK) tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, mert a jogszabályi tilalom ellenére egy gyógyszerész ajánlotta vény nélkül kapható, gyógyszerként nyilvántartott Flexagil krémjét televíziós reklámfilmjeiben 2015 márciusa és 2016 júliusa között. A céget 150 millió forintos bírsággal büntette a versenyhivatal.

Reklám, vélemény? Nem mindig derül ki, állítja a GVH elnöke Cikk

A tisztességes gazdasági verseny védelme fontos közérdek, de önmagában, ha a fogyasztó nem érzi a végeredményt, nem sokat ér, ezért a fogyasztóvédelem a következő hat évben is fontos terület lesz a Gazdasági Versenyhivatal tevékenységében – hangsúlyozta Juhász Miklós, a GVH elnöke az MTI-nek adott interjúban.

Hamis reklámra szabott ki bírságot a versenyhivatal Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Klapka Üzletház Kft. jogsértő módon reklámozta Arany Só elnevezésű arany kolloidos étkezési sóját, valamint Arany Só Mini Szanatórium elnevezésű inhalátorát, mert tiltott gyógyító és az egészségre gyakorolt, megalapozatlan hatásokkal népszerűsítette azokat.

Megtévesztő vitaminreklám? 50 millióra bírságolt a GVH Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 50 millió forint bírságot szabott ki a Pfizer Gyógyszerkereskedelmi Kft.-re, mert álláspontja szerint a cég tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a Multi-tabs Multi Kid étrend-kiegészítő készítménye népszerűsítésekor. A Pfizer vitatja a döntést és bírósághoz fordul.

Először csak versenyhivatali dádá kkv-knak, aztán végrehajtás Cikk

A GVH két ügyben, egy gyógyszer és egy étrend-kiegészítő reklámozásával összefüggésben hozott döntést, és első alkalommal részesített figyelmeztetésben eljárás alá vont kis- és közepes vállalkozásokat – adta hírül a Versenyhivatal.

Túlzó ígéretekkel reklámoztak – bírsággal fizetnek érte Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Medimprove Marketing Szaktanácsadó és Szolgáltató Kft., valamint a DR. KURT WOLFF GMBH & CO. KG – több jogszerű állítása mellett – megalapozatlan hatásokkal is reklámozta Alpecin hajápolási termékeit. A GVH a jogsértésért 5 millió forint bírságot szabott ki a DR. KURT WOLFF GMBH & CO. KG-re, a Medimprove Marketing Szaktanácsadó és Szolgáltató Kft.-re nem rótt ki bírságot.

Alapítvány támogatása Kérdés

Tisztelt Szakértő! Társaságunk egy gyermekek mozgásfejlődését segítő alapítványt szeretne azzal támogatni, hogy ingyen reklámozza a tevékenységét. Hogyan számolhatók el a támogató társaságnál az erre fordított költségek? Válaszát előre is köszönöm.

Orbitális büntetések jöhetnek a reklámadóban Cikk

A reklámadó idei tervezett változása kizárólag a törvény korábbi módosításainak kikényszeríthetőségét segíti elő, hatalmas összegű büntetések kivetésével. A reklámadótörvény (2014. évi XXII. törvény) ambiciózus célkitűzése már korábban is az volt, hogy adóztatás alá vonja a Magyarországon le nem telepedett internetes reklámközzétevőket, illetve a nyilatkozatot nem adókat. A jogalkotó idén bekeményített.

Közösségen belüli ingyenes termékbeszerzés Kérdés

Tisztelt Szakértő! Egy belföldi gazdasági társaság egy közösségi tagállamból ingyenesen reklámozási célra termékek kap. Abban kérném a segítségét, hogy a közösségen belülről ingyenesen kapott termékekről keletkezik-e a társaságnak összesítő-nyilatkozattételi kötelezettsége (A60). Szakmai válaszát előre is köszönöm.

Az adómentes kampányok egyik titka. Ajándék teher nélkül Cikk

Henry Ford szerint – és neki igazán hihetünk –, aki nem költ reklámra, hogy pénzt takarítson meg, az megállíthatná az óráját, hogy időt nyerjen! Reklám tehát kell. Nem mindegy azonban, hogy mennyibe kerül, esetleg terheli-e a marketing büdzsét adó és járulék is. Ebből a nézőpontból vizsgáljuk a manapság oly népszerű, a termék, a szolgáltatás mellé adott ajándék-, illetve vásárlási utalványokat.

Elektronikus hirdetés Kérdés

Tisztelt Szakértő! Segítségüket kérjük annak eldöntésében, hogy a cégünk által rendszeres időszakonként vevőinknek/partnereinknek küldött hírleveleink elektronikus hirdetésnek minősülnek-e, és vonatkoznak-e rájuk a 2001. évi CVIII. törvény, valamint a 2008. évi XLVIII. törvény előírásai? Ha Önök nem kompetensek ebben a témában, tudnának olyan céget ajánlani, akivel fel tudnánk venni a kapcsolatot? Egy hírlevelünket itt lehetne megnézni: http://www.valasekszivattyu.hu/content/h%C3%ADrlev%C3%A9l-20157 Segítségüket előre is köszönjük. Üdvözlettel Valasek László ügyvezető Valasek Szivattyútechnika Kft.

MNB-GVH-NFH: védik a fogyasztók érdekeit – tilos a hitel Cikk

Sem hitelnyújtásra, sem árengedmények és ajándéksorsolások reklámjára nincs már lehetősége az árubemutatót szervező cégeknek egy tavaly decemberi törvénymódosítás nyomán. A korábban jellemzően ajándékígéretekkel és hitelfelvétel ösztönzésével manipuláló vállalkozások sok idős fogyasztót tévesztettek – adta ki az MNB közleményben.

Kis foci, nagy pénz: bírságot szabott ki a GVH Cikk

A Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. jogsértő módon reklámozta Pepsi Funball promócióját, mert a vállalkozás nem tudta biztosítani a garantált ajándékként ígért labdát az akció teljes időtartama alatt, a jogsértésért 40 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) – közölte a hivatal kedden az MTI-vel.

Átverték a reklámszöveggel Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 1,3 millió forintra bírságolta a Peridot Line Kft.-t, mert a cég tiltott gyógyító és megalapozatlan, egészségre vonatkozó hatásokkal népszerűsítette ásványvizét – közölte a GVH hétfőn az MTI-vel.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Átalányadóra áttérés szja-bevallásban

Lepsényi Mária

adószakértő

Engedmények egyszeres könyvvitelben 2.

Lepsényi Mária

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink