• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Panaszkezelés – panasz bejelentésének módja.

Tisztelt Szakértő! A 2013. évi CLXV. törvény a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről rendelkezései alapján elfogadható-e az a panaszkezelési szabályzat, amely a panasz bejelentésének módját csak írásban postai levélben, vagy e-mailben fogadja el? Cégünk (egyszemélyes kft. Pmt. hatálya alá tartozó) rendelkezik 2022.07.22-én hatályba léptetett szabályzattal, amelyben csak a fent említett két csatornát nevesíti a panasz megtételéhez. Indoka az, hogy a cég nem rendelkezik telefon-előfizetéssel, csak internet-előfizetésünk van. Telefon-előfizetése az ügyvezető férjének van, amely előfizetést az ügyvezető használ, így a cégnek hivatalosan SMS sem tud küldeni a panaszos. Véleményem szerint így az ügyvezető telefonon sem fogadhat panaszbejelentést. További kérdésem az, hogy biztosítani kell-e, hogy a panaszos szóban a cég székhelyén előterjeszthesse a panaszát? A panasz előterjesztését csak az ügyvezető tudja fogadni. Válaszát előre köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1