• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Nyugdíjellátás felfüggesztése

Az elmúlt időszakban koronavírus miatt nem az állandó bejelentett lakhelyemen, hanem a NYUFIG-hoz is bejelentett tartózkodási lakcímemen élek. Az állandó címen egy ideje a postai küldeményeimet nem tudtam átvenni. A posta háromszor visszaküldte a Nyugdíjfolyósítóhoz az onnan érkezett hivatalos levelet, amelyikben utazási utalványt küldtek. Emiatt számomra jogtalanul, a 2021. áprilisban esedékes nyugdíjamat nem kaptam meg. Kérdésemre azt válaszolták a NYUFIG-nál, hogy a visszajött levelek miatt felfüggesztették a nyugdíjam utalását. Annak ellenére, hogy van aktív ügyfélkapum, semmilyen értesítés e-mail-ben vagy telefonon nem érkezett. Egyszerűen felfüggesztették a nyugdíjamat, holott azt bankszámlára, nem postai címre kapom! Azt gondolom, hogy az adott helyzetben ez méltánytalan, számomra ez egyben szomorú és felháborító. A Covid miatt kórházban vagy más címen élő nyugdíjastársaim maradtak most ellátás nélkül velem együtt. Az ügyintéző kérdésemre a lakcímváltozás bejelentés hiányára utalt, de minden dokumentumomban szerepel az állandó címem mellett a pontos tartózkodási címem is. Az ügy kivizsgálására 60 napos eljárási időt helyeztek kilátásba. Kérem, tájékoztasson a Nyugdíjfolyósító hivatal eljárásának jogszerűségéről.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1