19 találat a(z) kampány cimkére

Lakásbiztosítási kampány: 100 ezer forintos díjkülönbség is előfordul Cikk

A lakásbiztosítási kampány első hetéhez képest a másodikban 27 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma a Netrisknél, ez pedig éves szinten közel tizenegyszeres növekedést jelent az egy évvel korábbi, “kampány nélküli” héthez képest. A Netrisk adatai szerint a lakásbiztosítási szerződést kötők több mint 80 százaléka új ügyfél – áll a Netrisk sajtóközleményében.

2024-től a lakásbiztosításokat a biztosítási évforduló mellett márciusban is fel lehet mondani Cikk

Idén lépett életbe az a kormányrendelet, amelynek értelmében 2024-től a lakásbiztosítások a biztosítási évforduló mellett márciusban is felmondhatóvá válnak – mondta a Gazdaságfejlesztési Minisztérium (GFM) közigazgatási államtitkára a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) szerdai budapesti konferenciáján. Ugyanez a kormányrendelet kötelezővé teszi a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás (mfo) kalkulátor bemutatását jelzáloghitelek felvételéhez kapcsolt lakásbiztosítások megkötése során.

Fegyelmi eljárást kezdeményezett a képviselő-testület a Ruszwurm cukrászda ügyében Cikk

Fegyelemi eljárást indított az I. kerületi képviselő-testület a városrész polgármestere, V. Naszályi Mártával szemben, továbbá egy vizsgálóbizottság felállítását is kezdeményezte a Ruszwurm cukrászda ügyében – jelentette be Varga Dániel (független) és Gulyás Gergely Kristóf (Fidesz-KDNP) önkormányzati képviselő pénteken sajtótájékoztatón.

8 ezer forint jóvátételt fizet minden megtévesztett ügyfelének a kártyaterminálos cég Cikk

Megtévesztette üzletfeleit a bankkártya-terminálok üzemeltetésével foglalkozó Fizetési Pont Kft. – tárta fel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata. A GVH ezért az érintett kereskedők pénzbeli kompenzálására kötelezte a céget. A vállalkozás 8 ezer forintot ír jóvá minden ügyfelének, aki a jogsértő kampányok alatt szerződött vele.

Megtévesztő lehet a Telekom kampánya, vizsgálódik a GVH Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a Magyar Telekom ellen, amiért kampányában valószínűleg tisztességtelenül tájékoztatta a fogyasztókat a hűségidővel járó kedvezmények feltételeiről.

Személyszállításhoz kapcsolódó áfa levonása Kérdés

Ebben hibázott a Jobbik a járvány alatti adatgyűjtése során Cikk

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) bejelentés alapján vizsgálatot folytatott le a Jobbik Magyarországért Mozgalom koronavírus-járvánnyal kapcsolatos telefonos tájékoztató kampányával kapcsolatosan. Az ügy tanulságait az alábbiakban mutatjuk be.

Kampány vagy tájékoztatás? Alkotmánybíróság kontra Kúria Cikk

A Kúria a Kvk.II.39.260/2022/5. számú végzésében úgy döntött, hogy a Kormányzati Tájékoztatási Központ által küldött hírlevelében az ellenzéket minősítő álláspontja azon kifejtésével, amely szerint „[...] felelőtlennek tartjuk és nem támogatjuk azt az ellenzéki álláspontot, hogy Magyarország katonákat és fegyvereket küldjön Ukrajna területére” a Kormányzati Tájékoztatási Központ megsértette a választási törvényben is nevesített esélyegyenlőség, valamint a rendeltetésszerű joggyakorlás elvét. A Kúria végzését az indítványozó alkotmányjogi panaszban támadta. Ismertetjük az Alkotmánybíróság döntését.

Nyereményjáték Kérdés

Megtévesztette a fogyasztókat: 670 milliós bírságot kapott a Telekom Cikk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Magyar Telekom megtévesztette a fogyasztókat 0 forintos vagy kedvezményes készülékárakat reklámozó kampányaival.

Vigyázz, kész, ÁSZ-ellenőrzés! Cikk

Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) készen áll arra, hogy lefolytassa a kampányidőszakban felhasznált pénzek elszámolásának ellenőrzését – közölte a szervezet.

NAV: csalók akartak hozzájutni kampánytámogatáshoz Cikk

Illegálisan megszerzett adatok felhasználásával akartak pártok nevében több száz millió forintnyi kampánytámogatáshoz jutni egy bűnszövetség tagjai, a nyomozók három embert őrizetbe vettek – tájékoztatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal csütörtökön az MTI-t.

Ezért lanyhulnak az év végi kgbf-akciók Cikk

Évről évre csendesebb az őszi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány: ma már csupán az összes, a segédmotoros-kerékpárok nélkül számított, 4,7 millió gépjármű 32 százaléka rendelkezik év végi évfordulós szerződéssel. A személygépkocsik esetében még alacsonyabb az arány: kevesebb, mint 967 ezer jármű szerződése fordul az év végén – tette közzé a Magyar Biztosítók Szövetsége az adatokat pénteken.

80-90 ezer autós a startvonalnál, közeleg az év végi kötelezőkampány Cikk

A november 2-án induló év végi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampányban enyhén növekvő díjakra, és 80-90 ezer biztosítót váltó autósra számítanak a szakértők.

FM: eredményes a nyúlhús fogyasztását ösztönző kampány Cikk

Eredményes a nyúlhús fogyasztását ösztönző kampány, egyre többen keresik a terméket a boltokban – mondta Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium államtitkára hétfőn az M1-en.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Könyvvizsgáló megválasztása 2.

Gyüre Ferenc

adótanácsadó

Közterület-használat könyvelése

Gyüre Ferenc

adótanácsadó

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Együttműködő partnereink