• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Feleslegessé vált eszközök

Tisztelt Szakértő! Új épületbe költözik az irodánk, így a régi bútorok, berendezések feleslegessé váltak, melyek már nulla értékűek a nyilvántartásunkban. 1.) Van amit adományként odaadnánk, jellemzően magánszemélyeknek vagy akár a dolgozóknak, de lehet más cégnek is. Ebben az esetben milyen dokumentumokat szükséges kiállítani, és milyen adófizetési, adóalap-módosítási kötelezettségünk keletkezik? 2.) Amelyekért mégis kérünk ellenértéket, egy képletes minimális összeg, melyről áfás számlát állítunk ki, itt más adófizetési, adóalap-módosítási kötelezettségünk keletkezik-e? Köszönettel!

Válaszra vár

A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 szeptember
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5