• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Iratok megőrzése, adatvédelem

Kérem az irat és adatok megőrzésével kapcsolatban tájékoztassanak, hogy mikor járunk el helyesen! Az alkalmazottak személyes adatait, a bérszámfejtéssel kapcsolatos iratokat, nyomtatványokat mennyi ideig kell megőrizni, hogy összhangban legyünk a törvényekkel? Elvileg a tb-törvény szerint az alkalmazott nyugdíjba vonulása utáni 5. év végéig. Az adatvédelmi törvény viszont tiltja a kilépett alkalmazottak adatainak megőrzését. Várom válaszukat, köszönettel: Lékó Klára


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 április
H K Sze Cs P Sz V
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4