• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Iratok megőrzése, adatvédelem

Kérem az irat és adatok megőrzésével kapcsolatban tájékoztassanak, hogy mikor járunk el helyesen! Az alkalmazottak személyes adatait, a bérszámfejtéssel kapcsolatos iratokat, nyomtatványokat mennyi ideig kell megőrizni, hogy összhangban legyünk a törvényekkel? Elvileg a tb-törvény szerint az alkalmazott nyugdíjba vonulása utáni 5. év végéig. Az adatvédelmi törvény viszont tiltja a kilépett alkalmazottak adatainak megőrzését. Várom válaszukat, köszönettel: Lékó Klára


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 január
H K Sze Cs P Sz V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2