• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Iratok megőrzése, adatvédelem

Kérem az irat és adatok megőrzésével kapcsolatban tájékoztassanak, hogy mikor járunk el helyesen! Az alkalmazottak személyes adatait, a bérszámfejtéssel kapcsolatos iratokat, nyomtatványokat mennyi ideig kell megőrizni, hogy összhangban legyünk a törvényekkel? Elvileg a tb-törvény szerint az alkalmazott nyugdíjba vonulása utáni 5. év végéig. Az adatvédelmi törvény viszont tiltja a kilépett alkalmazottak adatainak megőrzését. Várom válaszukat, köszönettel: Lékó Klára


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1