• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Munkaruha elszámolás

Tisztelt Szakértő! Vállalatunk védő- és munkaruhát biztosít munkavállalói számára, amelyről belső szabályzat is készült. A kérdésünk ezzel kapcsolatban egyrészt az lenne, hogy amennyiben a munkáltató a kihordási időtől függetlenül nem kéri vissza a munkaruházati terméket a munkaviszony megszűnésekor, az jár-e valamilyen adóvonzattal? Továbbá megfelelően járunk-e el akkor, ha a munkaruházati termékek azonnal anyagköltségként kerülnek elszámolásra, mivel erről készletnyilvántartást nem vezetünk, és azok azonnal kiadásra kerülnek a munkavállalók részére? A visszavett munkaruházat nem kerül újból kiadásra, hanem leselejtezzük. Ebben az esetben szükséges valamilyen könyvelési korrekció elvégzése? Kell-e a selejtezésről nyilvántartást vezetni? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1