• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Nyugdíjjogosultsági időszak

Tisztelt Szakértő! Ügyfelem korábbi, 2000. év előtti munkahelye felszámolással megszűnt. Az ott eltöltött munkaviszonyról a nyugdíjbiztosítónál nincs időszak nyilvántartva. A munkáltató egy külföldi cég volt. A felszámoló az eltelt időszak alatt szintén megszűnt. Az ügyfélnek csak kevés dokumentuma áll rendelkezésre, a munkaszerződésen és az elszámolási papíron kívül csak néhány, a volt cégben harmadik személyekkel történő levelezésről, levélváltásról áll rendelkezésre dokumentum. A volt munkahely sorsáról csak annyit sikerült kideríteni, hogy a volt munkáltató, külföldi tulajdonos cégének a budapesti képviseletére vitték fel a könyvelési dokumentumokat, de a képviseleten már nem érhető el senki, mivel az is megszűnt. A kérdésem, hogy milyen dokumentumokkal lehet nyugdíjjogosultsági időszakot és jövedelmet igazolni, amit a nyugdíjmegállapítás során figyelembe vehetnek? Köszönettel.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1