• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Home-office költségtérítés kivás cégnél

Tisztelt Szakértő! Cégünk hibrid munkavégzést tervez bevezetni, heti 3 nap home-office és 2 nap irodai munkavégzés. Erre átalánydíjas költségtérítést fizetne, a minimálbér 10%-áig (20 000 forint/hó). A kérdésem az, hogy az összeg meghatározásánál figyelembe kell venni az irodai munkavégzés napjainak számát, tehát azzal arányosan csökkenteni kell? Négy, illetve 6 órás munkaviszony esetén arányosítani kell? A 08-as bevallásban kell szerepeltetni? Jól gondolom, hogy mivel költségtérítés, kiva nem terheli? Válaszát előre is köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1