• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Kötelező teendők a kereskedelmi képviselet alapítása után

Tisztelt Szakértő! A kereskedelmi képviselet cégnyilvántartásba történő bejegyzése után milyen kötelező teendők vannak? Milyen adatokat kell bejelenteni az adóhatóság felé? Regisztrálni kell az illetékes kereskedelmi és iparkamaránál? NAV, KSH, hipa hatálya alá történő bejelentkezés? Hatósági és működési engedélyek, bejelentések? (Főtevékenység 7021 PR kommunikáció.) Számviteli politika, pénzkezelési szabályzat elkészítése? Számlázóprogram, pénztárgép vagy számlatömb beszerzése? Bélyegző-készíttetés? Cégkapu nyitása? stb... Köszönetell: Imre


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1