• Pallos Ivett
Hozzászólások 0

Letiltás jelentése NAV felé

Tisztelt Szakértő(k)! A Magyar Könyvvizsgáló Kamara Oktatási Központ honlapján az alábbi 2018-at érintő változásra bukkantunk: "Jövedelemletiltás – munkáltatói tájékoztatási kötelezettség az adóhatóság felé A jogszabályváltozások folytán a munkáltatóknak a jövedelemletiltás kapcsán már nemcsak az érintett munkavállalót, hanem az adóhatóságot is tájékoztatnia kell. A letiltás kézbesítését követő 15 napon belül elektronikus úton kell majd bejelenteni a havonta letiltható jövedelem összegét, valamint a letiltást befolyásoló körülményeket, így különösen a folyósított jövedelem összegét, valamint az azt terhelő egyéb végrehajtói letiltásokat. Ráadásul az ebben bekövetkezett változásokat is jelenteni kell majd 15 napon belül. Ez a szabály 2018. január 1-jétől él, így a vállalkozások bérszámfejtő részlegeit, illetve kollégáit fel kell készíteni a várható adminisztrációs többletmunkára." Bárhogy keressük, nem találjuk, hogy ez valóban egy új rendelkezés, ha igen, akkor milyen nyomtatványon, milyen formában kell alkalmaznunk 2018.01.01-től. Ebben kérnénk segítségüket. Előre is köszönjük: Selkie-csapat


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1