• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Hirdetési költség mint közvetlen költség

Tisztelt Szakértő! Ügyfelünk online oktatással foglalkozó vállalkozás, amelynél több alkalmas kurzusokra lehet jelentkezni, a kurzusokat online, élő oktatással tartják, heteken, hónapokon átnyúlóan. Az ügyfél online hirdetésekkel igyekszik elérni a lehetséges vevőkört (Meta, Google, stb.), az egyes bejövő hirdetés számlák egyértelműen köthetőek egy-egy kampányhoz, ezáltal egy-egy adott kurzushoz. A kurzus árbevételét a kurzus lezárultának napjával könyveljük, mivel akkor valósul meg minden szerződéses feltétel, akkor válik teljesítetté a megrendelt szolgáltatás. A marketing költségek időben ennél előbb keletkeznek, ami miatt az egymáshoz rendelhető bevételek és költségek gyakran más beszámolási időszakra esnek, ezáltal az adott időszaki eredményt torzítják. Van-e lehetőség arra, hogy a marketing költséget közvetlen költségként vegyük figyelembe, és erre való tekintettel csak akkor számoljuk el költségként, amikor az árbevételt realizáljuk az adott kurzusból? Ha igen, hogyan, mint alvállalkozói költség? Válaszát köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 december
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4