Hozzászólások 0

Elektronikus számla őrzésének bejelentése

Tisztelt Szakértő! Az elektronikusan kapott számlák őrzésének illetve archiválásának helyét be kell-e jelenteni a 25T201 nyomtatványon? Ha igen, hogyan? Adótörvény 1. számú mellékletében van ez: 1.13. iratai, elektronikus alapon rendelkezésre álló bizonylatai és nyilvántartásai őrzésének helyét, ha az nem azonos az adózó székhelyével vagy lakóhelyével, valamint ha bizonylatot, könyvet, nyilvántartást online hozzáférést biztosítva, elektronikusan őrzi meg, ezt a tényt. Intézményünk 2015-ben bejelentette az irat őrzésének helyét (ekkor még csak papír alapú volt), ebben az esetben van-e bejelentési kötelezettség? Köszönöm válaszát!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 október
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2